هفتمین دوره برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو موسوم به نانومچ

برگزاری فراخوان سوم نانومچ در دستور کار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

با هدف شناسایی و حمایت از تجاری‌سازی طرح‌های صنعتی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، هفتمین دوره برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو موسوم به نانومچ را در دستور کار خود قرار داد. فناوران از تاریخ ۲ لغایت ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را در سامانه ثبت طرح نانومچ بارگذاری نمایند.

در برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو (Nano Match) که توسط ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌گردد، هدف شناسایی و حمایت از طرح‌هایی است که پتانسیل تجاری شدن داشته باشند. فناوران، شرکتهای نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی به‌عنوان طرف عرضه و شرکت‌های صنعتی و سرمایهگذاران خطرپذیر و مستقل به‌عنوان طرف تقاضا، از جمله مخاطبان این برنامه هستند.

متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را در سومین فراخوان دوره هفتم نانومچ از تاریخ ۲ لغایت ۲۰ اردیبهشتماه سال جاری، جهت داوری و ورود به برنامه در سامانه نانومچ ثبت نمایند. طرح‌های پذیرفته‌شده در برنامه فرصت استفاده از تسهیلات، خدمات و امکانات در دسترس را خواهند داشت. از جمله فرصت‌هایی که با حضور در نانومچ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریافت تأییدیه نانومقیاس

تسریع در فرآیند تجاری‌سازی

حمایت کامل از ثبت اختراع خارجی

فرصت حضور دررویدادهای سرمایه‌گذاری

حمایت از خرید مواداولیه و راه‌اندازی خط‌تولید

توسعه طرح / محصول متناسب با نیاز صنعت و بازار

حضور در رویدادهای آموزشی طراحی شده مختص برنامه

اعتبار شبکه آزمایشگاهی برای تکمیل مستندات و تست‌های کارایی

بهره‌مندی از مشاوره درزمینه‌های مختلف مدیریت کسب‌وکار، مالی وحقوقی

انجام مطالعه بازار و شناسایی تهدیدها، فرصت‌ها و چالش‌های مسیر تجاری‌سازی طرح

فرصت حضور در دوازدهمین نمایشگاه سالیانه فناوری نانو و معرفی در جشنواره برترین‌های نانو

بر اساس معیارهای ارزیابی برنامه، طرح‌های ارسالی به نانومچ باید مبتنی بر فناوری نانو بوده و نمونه اولیه‌ای از آنها ساخته شده باشد. لازم است طرح‌ها سطح نوآوری قابل قبولی داشته باشند و در صورت وجود محصول مشابه داخلی از منظر کیفیت، خواص، کارایی و ملاحظات اقتصادی نسبت به آن از مزیت قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار باشند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ازطریق پست الکترونیک info@nanomatch.ir یا شماره تلفن ۶۶۵۲۳۶۰۲-۰۲۱ (داخلی۳) با دبیرخانه برنامه تماس حاصل نمایند.

لینک ثبت طرح

مراحل پذیرش

دانلود پوستر فراخوان