ایجاد زنجیره تولید گرافن در آمریکای شمالی

شرکت نووو کربن و ورسارین در حال شروع همکاری مشترک برای ایجاد زنجیره تولید گرافن در آمریکای شمالی هستند.

شرکت نووو کربن (NovoCarbon) و ورسارین (Versarien) قرار است همکاری مشترکی را با هم آغاز کنند، از این رو ورسارین اقدام به ارزیابی نووو کربن کرده تا از این شرکت به‌عنوان شریک زنجیره تولید خود استفاده کند.

این دو شرکت قرار است با همکاری یکدیگر به‌عنوان زنجیره تولید گرافن در آمریکا فعالیت نمایند. آنها به دنبال استفاده از گرافن در حوزه‌های صنعتی مختلف هستند. در این همکاری مشترک، این دو شرکت فرصت‌های موجود برای تقویت موقعیت و حضور خود در بازار را مورد توجه قرار می‌دهند تا در نهایت توانمندی‌های آنها برای هدف‌گیری فرصت‌های فناورانه تقویت شود.

نیل ریکت، مدیرعامل شرکت ورسارین می‌گوید: « ما بسیار خوشحالیم که زیرساخت‌ اختصاصی در هوستن داریم که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم پیشرفت قابل توجهی در تسریع تجاری‌سازی فناوری‌ها خود در آمریکا داشته باشیم. در حال حاضر ما با ۲۵ شرکت در آمریکای شمالی همکاری داریم که این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی، هوافضا، کالاهای مصرفی، نفت و گاز، ورزشی و صنعت پلاستیک هستند. ما درخواست‌های مختلفی را از مشتریان دریافت می‌کنیم که متقاضی استفاده از گرافن و دیگر مواد دو بعدی ما هستند. این شرکت‌ها از شرکت‌های پیشرو در آمریکا و سایر نقاط جهان هستند. ورسارین در حال حاضر در کلاس جهانی فعالیت می‌کند و من مشتاقم تا با بروزرسانی بیشتر فعالیت‌های خود بتوانیم همکاری‌های بیشتری را با شرکاء تجاری‌مان داشته‌ باشیم.»

پاتریک ابوت از مدیران ورسارین می‌گوید: « ما مشتاقیم تا نقاط مشترک همکاری با شرکت نووو کربن را ارزیابی کنیم تا فرصت‌ حضور در بازار آمریکای شمالی را با همکاری این شرکت تقویت کنیم.»