تولید نانومواد عامل‌دار برای ارتقاء محصولات مختلف

تولید نانومواد عامل‌دار برای ارتقاء محصولات مختلف

شرکت هایدال نانومواد عامل‌دار جدیدی تولید کرده که برای استفاده در الاستومرها مناسب است. این نانومواد می‌توانند برخی خواص محصولات در صنایع مختلف را بهبود دهند.

شرکت هایدال (Haydale)، متخصص تولید نانومواد اعلام کرد که این شرکت نانومواد عامل‌دار جدیدی با قابلیت دیسپرس شدن در روغن برای استفاده در الاستومرها تولید کرده است.

براساس اطلاعات این شرکت، این نانومواد به بهبود خواص مکانیکی، فیزیکی، گرمایی و الکتریکی الاستومرها کمک می‌کند. بازار نهایی این محصول بخش کالاهای لاستیکی، حمل‌و‌نقل، هوافضا، زیرساخت، پزشکی و دریایی است.

شرکت هایدال قصد دارد تا این نانومواد را در کنفرانس بین‌المللی لاستیک در لندن رونمایی کند. در طول این برنامه، توماس گریوس از مدیران این شرکت سخنرانی با عنوان the benefits of plasma functionalisation on improving the properties of recovered carbon black (rCB), graphene and other carbon-based nanomaterials in rubber compounds خواهد داشت.

هایدال پیش از این نیز برای حوزه الاستومر فعالیت‌هایی انجام داده بود. این شرکت سال گذشته دو دستگاه آسیاب رولی آزمایشگاهی خود را در سایت لوگبورگ نصب و بهره‌برداری کرد. با این کار، هایدال می‌تواند نیاز نانومواد در بخش الاستومر و همچنین مشتریان خود را در این بخش پاسخ دهد. مشتریان هایدال در حوزه‌ الاستومر از نانومواد این شرکت برای بهبود خواص هدایت گرمایی، هدایت الکتریکی و عملکرد مکانیکی استفاده می‌کنند. با این ظرفیت جدید، شرکت هایدال می‌تواند توسعه‌ الاستومرهای تقویت شده با نانومواد را تسریع کند. این شرکت در حال حاضر با شرکت‌های مختلف در بخش الاستومر کار می‌کند؛ شرکت‌هایی که به‌ دنبال ساخت تایر خودرو، ادوات ضدارتعاش، جعبه و ادوات بسته‌بندی، دستکش و ادوات پزشکی هستند.

هایدال برای اطمینان از تثبیت موقعیت خود در بازار و به حقیقت پیوستن پتانسیل‌های آن، اقدام به بازنگری راهبردهای کسب‌وکار شرکت کرده ‌است. اولین تغییر این شرکت روی رزین، پلیمر و کامپوزیت بوده که قرار است روی بازاریابی و فروش تمرکز پیدا کند. هایدال قصد دارد برای تولید کامپوزیت، گرافن را با الیاف کربنی ترکیب کند. در راهبرد دوم، این شرکت قصد دارد روی محصولات کاربید سیلیکون تمرکز داشته باشد و جوهرهای گرافنی را توسعه دهد. این نانوجوهرها برای تولید ادوات سنجش قند خون استفاده می‌شوند.