عرضه تجاری مسواک نانویی با قابلیت‌های مختلف

عرضه تجاری مسواک نانویی با قابلیت‌های مختلف

مسواکی به نام OnlyBrush Nanotech به بازار عرضه شده که در آن از فناوری‌نانو استفاده شده است. این مسواک برقی سبک و با دوام بوده و می‌تواند نیازهای مصرف‌کننده را برآورده سازد.

کیت دندانی هوشمند اونلی‌براش (OnlyBrush) یک نانومحصول برای محافظت از دندان است. این کیت چیزی بیش از یک مسواک بوده و به‌صورت قابل حمل در اختیار مصرف‌کننده است. این کیت دندان‌پزشکی قابل حمل شامل تمام مواردی است که برای حفظ سلامت و بهداشت دهان و دندان لازم است. این کیت تنها ۱۰۵ گرم وزن داشته و ابعاد آن ۵ اینچ است. اونلی‌براش به‌عنوان یک کیت دندان‌پزشکی به قدری کوچک است که می‌توان آن را در جیب یا درون کیف پول گذاشت، روی میز و یا درون چمدان قرار داد. برای سفرهای طولانی می‌توان از پدشارژ بی‌سیم یا کابل یو‌اس‌بی برای شارژ این کیت استفاده کرد.

اگر در دسته آدم‌های فراموش‌کار قرار دارید و به سرعت چیزی را گم و یا فراموش می‌کنید که کجا گذاشته‌اید، این مسواک با استفاده از دستیار گوگل یا ایرپادس می‌تواند به شما کمک کند تا آن را پیدا کنید.

برخلاف دیگر مسواک‌های برقی، این مسواک تنها با یک فشار ساده شروع به کار کرده و حالت دلخواه مسواک زدن شما را اجرا می‌کند. برنامه HiQ به شما کمک می‌کند تا زمان مسواک زدن را برنامه‌دهی کنید و دستورالعمل موردنظر را برای مسواک زدن پیاده‌سازی کنید.

سر این مسواک با استفاده از فناوری‌نانو ساخته شده و برای همه از جمله کسانی که لثه حساس داشته یا به خونریزی لثه مبتلا هستند مناسب است. اونلی‌براش با هشت سر مختلف با امکان جایگزین به جای هم می‌تواند هزینه‌های مصرف کننده را به حداقل برساند. هر سر می‌تواند سه ماه کار کند.