دعوت به همکاری برای پروژه‌ای در حوزه گرافن و جاذب‌های الکترومغناطیس

دعوت به همکاری برای پروژه‌ای در حوزه گرافن و جاذب‌های الکترومغناطیس

آزمایشگاه گام دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلامیه دعوت به همکاری برای پروژه‌ای در حوزه گرافن و جاذب‌های الکترومغناطیس را منتشر کرد. علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را به این آزمایشگاه ارسال کنند.

آزمایشگاه گرافن و مواد پیشرفته (گام) دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور انجام پروژه‌های تحقیقاتی و صنعتی در حوزه گرافن و جاذب‌های الکترومغناطیس، آمادگی جذب استاد پژوهشگر همکار را دارد.

حداقل مدرک پژوهشگران، دکترا بوده و همچنین پژوهشگر باید به مواد گرافنی و جاذب‌های الکترومغناطیس آشنا باشد. علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را به پست الکترونیکی آزمایشگاه (gamlab@aut.ac.ir ) ارسال کنند تا پس از بررسی توسط کارشناسان آزمایشگاه، تماس برای مصاحبه حضوری انجام شود. داوطلبان درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با تلفن آزمایشگاه گام (۶۴۵۴۵۴۲۳) تماس بگیرند.

آزمایشگاه گام آزمایشگاه مرکزی دانشگاه امیرکبیر در سال ۱۳۹۵ تاسیس و با دو دستگاه آسیاب ماهواره ای و سختی سنجی روبشی اتوماتیک شروع به کار کرد. این آزمایشگاه مفتخر است با بهره‌گیری از امکانات پیشرفته آزمایشگاهی و نیروی کارشناسی متخصص، امکان انجام کلیه امور مهندسی در زمینه مشاوره و انجام خردایش و دانه‌بندی تا ابعاد نانومتری، تهیه مواد گرافنی و نانومواد پیشرفته، عملیات حرارتی تحت خلا امکانات آزمایشگاهی جهت سنتز نانومواد، امکانات لازم جهت انجام فرآیندهای هیدرومتالورژی و مشاوره در این زمینه و همچنین آزمون‌های الکتروشیمیایی با استفاده از دستگاه پتانسیواستات را فراهم کند. به علاوه این آزمایشگاه آماده است تا دوره های آموزشی (سنتز مواد گرافنی و نانومواد) یا خدمات مشاوره‌ای (آسیاب‌کاری نمونه‌های پودری تا ابعاد موردنظر) را نیز برحسب تقاضا جهت پژوهشگران محترم ارائه کند.