برگزاری نشست تخصصی فرصت‌های فناوری نانو در صنایع داروسازی

برگزاری نشست تخصصی فرصت‌های فناوری نانو در صنایع داروسازی

در راستای توسعه‌ی فناوری نانو در حوزه بهداشت و سلامت، نشست تخصصی فرصت‌های فناوری نانو در صنایع داروسازی با حضور شرکت‌های فعال این حوزه در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما در تاریخ ۲ مهرماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

توسعه‌ی فناوری نانو در حوزه سلامت و بهداشت، یکی از بخش‌های شاخص است که می‌تواند بر سلامت عمومی جامعه تأثیر به‌سزایی داشته باشد. لذا اهتمام ورزیدن به پیشبرد این عرصه با کمک متخصصان، فناوران و تولیدکنندگان امری اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به چشم‌انداز بیست ساله توسعه فناوری ‌نانو، امید است که این فناوری شتاب بیشتری بگیرد.

برای تحقق این هدف ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما نشست تخصصی تحت عنوان «فرصت‌های فناوری نانو در صنایع داروسازی» را برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این نشست تعامل نزدیک با شرکت‌های فعال این حوزه و ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فناوری نانو در ۳ حوزه تجهیزات و ماشین‌آلات، نانوداروها، و آب و پساب است. در انتهای این نشست، متقاضیان فناوری و سرمایه‌گذاران به منظور آشنایی بیشتر با فناوری‌های ارائه شده در جلسات B2B به بررسی جزئیات فناوری خواهند پرداخت.

نشست تخصصی فرصت‌های فناوری نانو در صنایع داروسازی در تاریخ ۲ مهرماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۴ در مصلی امام خمینی (ره)، سالن افتتاحیه نمایشگاه برگزار خواهد شد.