جانمایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو منتشر شد

جانمایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو منتشر شد

دبیرخانه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو جانمایی غرف حاضر در این نمایشگاه را منتشر کرد. این دوره از نمایشگاه از ۱۸ الی ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۸ در سالن‌های ۵ (ملل) و ۴۴ (خلیج فارس) توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

با نزدیک شدن به دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، جانمایی غرف حاضر در این نمایشگاه توسط دبیرخانه این نمایشگاه منتشر شد. در این دوره از نمایشگاه نانو ۱۶۰ غرفه در قالب شرکت‌های فعال در بخش‌هایی نظیر سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط‌زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل در کنار آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نهادهای ترویجی از قبیل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی به معرفی محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

برای مشاهده جانمایی می‌توانید برروی این لینک کلیک کنید. در این جانمایی غرف تجهیزات با رنگ زرد و غرف زمین خام با رنگ سبز (غرفی که باید ساخت‌و‌ساز انجام دهند) مشخص شده‌اند. شرکت‌کنندگان دارای غرف زمین خام باید براساس دستورالعمل ذکر شده صفحه دستورالعمل غرفه‌سازی نسبت به اخذ مجوز‌های لازم به منظور انجام فرآیند غرفه‌سازی اقدام نمایند.

کلیه شرکت‌کنندگان نمایشگاه باید در روز ۱۷ مهرماه ۱۳۹۸ به منظور چیدمان غرفه در محل غرفه خود حاضر شده و از ستاد اجرایی نمایشگاه واقع در سالن ۵ (ملل) غرفه شماره ۴۲ کارت‌های غرفه داری خود را دریافت کند. شایان ذکر است تحویل کارت‌های غرفه‌داری به نماینده شرکت‌کننده مشروط به تحویل اصل تعهدنامه حراست به دبیرخانه اجرایی نمایشگاه خواهد بود لذا درصورتی که نسبت به ارسال تعهدنامه اقدام نکرده‌اید هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل و ارسال اصل این تعهدنامه به نشانی دبیرخانه اجرایی اقدام کنید.

درصورت وجود هرگونه سوال می‌توانید از طریق شماره‌های ذکر شده در صفحه تماس با ما با دبیرخانه اجرائی نمایشگاه تماس حاصل نمایید.