آشنایی با نانو/میکروسیالی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو

آشنایی با نانو/میکروسیالی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو

سخنرانی با موضوع نانو و میکروسیالی در دوازدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو برگزار خواهد شد. این رویداد در تاریخ ۱۹ مهر ساعت ۱۴ در بخش استیج نمایشگاه برگزار می‌شود.

حوزه میکروسیالی به دلیل جذابیت‌های تجاری که در بخش آزمایشگاه روی تراشه دارد، از موضوع بسیار داغ در دنیای فناوری است به طوری که شرکت‌های زیادی به دنبال توسعه این فناوری هستند تا از آن برای ساخت آزمایشگاه روی تراشه استفاده کنند. روند ساخت کیت‌های آزمایشگاهی به گونه‌ای است که پیش‌بینی می‌شود طی سال‌های آتی آزمایشگاه روی تراشه جایگزین تست‌های تشخیص طبی رایج شوند. همگرایی سامانه‌های میکروسیالی با فناوری‌نانو به تسریع تجاری‌سازی این کیت‌ها کمک می‌کند.

با توجه به اهمیت این موضوع، سخنرانی با موضوع نانو و میکروسیالی در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو برگزار می‌شود. موضوعات این سخنرانی مبانی ساخت میکروسیالی (با محوریت آشنایی با MEMS، تجهیزات میکروساخت، روش‌های ساخت میکروسیالی)، چالش‌های طراحی و ساخت میکروسیالی (با محوریت میکروکانال‌ها، میکروستون‌ها) و آزمایشگاه روی تراشه (با محوریت کیت میکروسیالی جداسازی پلاسمای خون و کیت میکروسیالی محیط کشت سلول) است.

سخنران این رویداد، دکتر محمد سیدجلالی دانش‌آموخته دانشگاه لوییزیانای آمریکا بوده و این سخنرانی ۹۸/۰۷/۱۹ ساعت ۱۴ در بخش استیج نمایشگاه برگزار می‌شود.

برای دریافت پوستر این سخنرانی اینجارا کلیک کنید.

شرکت در این برنامه رایگان است.