پشتیبانی مالی از استارت‌آپی برای توسعه نانوافزودنی‌های پلیمری

پشتیبانی مالی از استارت‌آپی برای توسعه نانوافزودنی‌های پلیمری

یکی از استارت‌آپ‌های توسعه‌دهنده نانوافزودنی، موفق به دریافت حمایت مالی ۱٫۱ میلیون دلاری شده است تا بتواند کسب‌وکار خود را در این حوزه توسعه دهد.

استارت‌آپ میتو متریالز سلوشنز (MITO Material Solutions) نانوافزودنی تولید کرده است که می‌تواند به سخت‌تر شدن، سبک‌تر و با دوام‌تر شدن کامپوزیت‌ها کمک کند.

این شرکت اخیرا موفق به دریافت ۱٫۱ میلیون دلار حمایت مالی برای توسعه این محصول شده است. این حمایت مالی تنها برای بهبود محصول به این شرکت اختصاص داده شده و میتو نمی‌تواند از آن برای پرداخت هزینه‌های مربوط به عملیات‌های کسب‌وکار استفاده کند.

براساس تحقیقات انجام شده در این حوزه و پتنتی که مالکیت آن در اختیار دانشگاه ایالتی اکلوهوما است، شرکت میتو می‌تواند نانوذرات هیبریدی تولید کند که در آن از اکسید گرافن و دیگر ذراتی که به POSS شهرت دارند استفاده شده است.

بعد از پخت اولیه، ساختار میکروسکوپی این ترکیب شبیه به ساختار لانه‌زنبوری شده و می‌توان به آن لایه‌های فایبرگلاس، چلوار و دیگر مواد را اضافه کرد. اکسیدگرافن به این ساختار کمک می‌کند تا گرما را هدایت کند.

شرکت میتو سال گذشته راه‌اندازی شد و به سرعت موفق به جذب سرمایه شد. مرکز علوم و فناوری پیشرفته اوکلوهوما، گرنتی به مبلغ ۳۹۰ هزار دلار را به مدت سه سال به این شرکت اعطا کرد و بنیاد ملی علم در قالب برنامه تحقیقات نوآورانه کسب و کار کوچک نیز ۹۵۴ هزار دلار به این شرکت اختصاص داد.

این حمایت‌های مالی برای تسریع توسعه محصول و کسب‌وکار استفاده می‌شود که در نهایت منجر به ارائه افزودنی‌های جدید برای این شرکت خواهد شد.

هالی کیث از بنیان‌گذاران این شرکت می‌گوید: «ما در این مسیر فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کردیم، اخیرا شرایط کمی بهتر شده است و موجب شده بتوانیم به آینده امیدوارتر شویم.»

یکی از نقاط امیدواری کیث، کمک‌های مالی چند میلیون دلاری به این شرکت و همچنین پیوستن شرکت میتو به شتاب‌دهنده تک‌استار است.