برنامه‌های شبکه تبادل در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو

رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنایع در حوزه نانو در دومین روز نمایشگاه نانو

شبکه تبادل فناوری نانو در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با همکاری موسسه توسعه فناوری و نوآوری شریف اقدام به برگزاری رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنایع کرده است. این رویداد با حضور چند شرکت صنعتی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با دوازدهمین جشنواره فناوری نانو و در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.

این رویداد در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‎المللی فناوری نانو و در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد گردید.
در این رویداد واحدهای صنعتی کویر تایر، ایزوگام شرق، عالیس، کاشی فیروزه، صانع شرق، گروه نساجی مهتا توس، صانع مشهد، کارخانجات مبل و صنعت چوب دقت، رنگ ارکیده، سرزمین موج‎های آبی، نماینده صنایع، آب معدنی قله، لبنیات کانیار حضور خواهند یافت.
لازم به ذکر است نیازها و چالش‎های واحدهای صنعتی ذکر شده از قبل دریافت، مستندسازی و بررسی گردیده و براساس پتانسیل، حجم بازار و توانایی تجاری‎سازی صنعت متقاضی اولویت‎بندی و طبقه‎بندی شده‎اند.
در روزهای برگزاری رویداد، نیازهای فناورانه منتخب توسط صنعتگران متقاضی به صورت حضوری به مخاطبین ارائه و سایر نیازهای فناورانه مطرح شده نیز در قالب پوستر و کتابچه رویداد در اختیار مخاطبین قرار خواهد داده شد.
در این رویداد فناورانی که توانایی و امکان حل مسئله و چالش‎های مطرح شده صنایع را دارند پیشنهاد اولیه خود را در یک فضای رقابتی و در قالب جلسات B2B با صنعتگران مطرح نموده و در صورت توافق اولیه، در گام بعدی نسبت به ارائه پروپوزال و امضای تفاهم‎نامه مشترک اقدام می‎نمایند. به این ترتیب پس از پایان روز رویداد، کارگزار تبادل فناوری اقدام به رایزنی، پیگیری و تسهیل روند حل مسائل و تبادل فناوری می‎نماید. همچنین تفاهم‎نامه و قراردادهای همکاری فناورانه که طی این رویداد بین بین صاحبان صنایع و عرضه کنندگان فناوری منعقد گردد، تحت حمایت ویژه ستاد نانو قرار خواهد گرفت.
علاقه‎مندان به حضور و فناورانی که تمایل به مذاکره با متقاضیان فناوری را دارند می‎بایست حداکثر تا تاریخ ۱۵/۷/۹۸ نسبت به ثبت‎نام از طریق سامانه ایوند اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۳۴۱ (دبیرخانه رویداد) تماس حاصل فرمایید.
همچنین اطلاعات تماس شبکه تبادل فناوری بدین شرح است؛ (۱۸-۰۲۱۶۳۱۰۳۴۱۶ و nanoten.ir)