برنامه‌های شبکه تبادل در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو

برنامه‌های شبکه تبادل در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو

نشست ارائه نیازهای فناورانه حوزه کامپوزیت و پلیمر، رنگ و رزین و نانومواد، نشست ارائه نیازهای فناورانه حوزه نفت، نشست مدیریتی با انجمن‌های فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری بخشی از برنامه‌های شبکه تبادل فناوری در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو است.

شبکه تبادل فناوری‌ ستاد توسعه فناوری‌نانو، برنامه‌های متنوعی برای دوازدهمین دوره جشنواره فناوری‌نانو تدارک دیده است. نشست ارائه نیازهای فناورانه حوزه کامپوزیت و پلیمر، رنگ و رزین و نانومواد (۱۹ و ۲۰ مهر)، نشست ارائه نیازهای فناورانه حوزه نفت (۲۱ مهر)، نشست مدیریتی با انجمن‌های فعال در حوزه صنایع غذایی، کشاورزی و دامپروری (۲۰ مهر)، امضای قراردادهای همکاری فناورانه (۲۰ و ۲۱ مهر)، گالری طرح‌های موفق در غرفه شبکه تبادل و معرفی نیازهای فناورانه صنایع برای همکاری با فناوران واجد شرایط از جمله برنامه‌های مهم این شبکه در جشنواره دوازدهم هستند.

معرفی نیازهای فناورانه صنایع توسط این شبکه و با همکاری موسسه توسعه فناوری و نوآوری شریف برگزار می‌شود. این رویداد با حضور چند شرکت صنعتی در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. در این رویداد واحدهای صنعتی پارت لاستیک، ایزوگام شرق، کاشی فیروزه، پلیمر توس، مهرآوند مشهد، نخ کش حریر توس، حوله یاس مشهد و صنایع چاپ و بسته‎بندی پدیده زیبا حضور خواهند یافت. نیازها و چالش‎های واحدهای صنعتی ذکر شده از قبل دریافت، مستندسازی و بررسی شده و نیازها و چالش‎های صنایع براساس پتانسیل، حجم بازار و توانایی تجاری‎سازی صنعت متقاضی اولویت‎بندی و طبقه‎بندی شده‎اند. علاقه‎مندان به حضور و فناورانی که تمایل به مذاکره با متقاضیان فناوری را دارند حداکثر تا تاریخ ۹۸/۷/۱۵ نسبت به ثبت‎نام از طریق سامانه ایوند اقدام کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۳۴۱ (دبیرخانه رویداد) تماس بگیرند.

در بخش معرفی نیازهای فناورانه صنایع برای همکاری با فناوران واجد شرایط نیز ۲۲ نیاز فناورانه از صنایع مختلف در قالب پوستر و فیلم به نمایش گذاشته می‌شود. فناوران و هسته‌های فناور می‌توانند در صورت توانایی پاسخ به مسئله‌ها و چالش‌های صنایع، پروپوزال پیشنهادی خود را از طریق شبکه تبادل به صنعت ارائه دهند.

در گالری طرح‌های موفق در غرفه شبکه تبادل ۳۷ طرح موفق در یک سال اخیر در گالری غرفه برای علاقه‌مند عرضه می‌شود.