برگزاری نظرسنجی دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو

در راستای بهبود اثربخشی نمایشگاه فناوری‌نانو، برنامه‌ای برای نظرسنجی درنظر گرفته شده است که از بازدیدکنندگان دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو برای شرکت در این نظرسنجی دعوت به عمل می‌آید. بدیهی است نظرات و بازخوردها بازدیدکنندگان برای ارتقاء کمی و کیفی نمایشگاه در سال‌های آتی مفید خواهد بود.

ستاد توسعه فناوری‌نانو با هدف کمک به تصمیم‌گیری بهتر در بخش نمایشگاه فناوری‌نانو، نظرسنجی در حاشیه دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو برگزار می‌کند. هدف از این نظرسنجی دریافت بازخورد از مخاطبان این فناوری در این رویداد است که این کار هم به صورت کمی و هم کیفی انجام خواهد شد.

بخش کمی نظرسنجی توسط سه نفر در فضای نمایشگاه انجام می‌شود، این سه نفر با حضور در فضای نمایشگاه تلاش دارند تا پاسخ سوالاتی که از پیش آماده شده را از شرکت‌کنندگان این نظرسنجی جمع‌آوری کنند.

برای بخش کیفی نیز غرفه‌ ۳۲ تدارک دیده شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به این غرفه در جمع‌آوری اطلاعات کیفی نظرسنجی مسئولان این بخش را یاری کنند. در این بخش فضایی برای گفت‌وگو و بحث تدارک دیده شده است و همچنین تابلویی برای ثبت نظرات وجود دارد.

علاوه‌براین، پرسشگری نیز به غرفه‌های حاضر در نمایشگاه مراجعه کرده و نظرات آن‌ها را پیرامون برخی شاخص‌های از پیش‌تعیین شده در نمایشگاه جمع‌آوی خواهد کرد.

هدف اصلی از این نظرسنجی، دریافت بازخورد درباره رویداد نمایشگاه بوده و این که چقدر مخاطبان توانسته‌اند از فضای نمایشگاه استفاده کنند و چه نظراتی برای بهبود اثربخشی نمایشگاه دارند.