امضاء تفاهم‌نامه همکاری ستاد نانو و شرکت فراب

یکشنبه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو تفاهم‌نامه همکاری برای رفع چالش‌های شرکت فراب با استفاده از فناوری‌نانو میان ستاد توسعه فناوری‌نانو و فراب به امضاء رسید.

در راستای پاسخ به نیاز صنعت با استفاده از فناوری‌نانو، تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد توسعه فناوری‌نانو و مجموعه فراب به امضاء رسید. این تفاهم‌نامه برای همکاری فناورانه برای رفع چالش‌های شرکت فراب با استفاده از فناوری‌نانو بوده که میان دکتر سعید سرکار؛ دبیر ستاد توسعه فناوری‌نانو و دکتر علی وکیلی؛ مدیرعامل شرکت فراب عصر روز یکشنبه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو به امضاء رسید.

دکتر علی وکیلی؛ مدیرعامل شرکت فراب فناوری‌نانو را ابزاری مناسب برای پاسخ‌دهی به نیاز بخش آب و انرژی کشور دانست و گفت: «شرکت فراب تلاش دارد تا از پتانسیل‌های فناوری‌نانو برای حل چالش‌های آب و انرژی استفاده کند. از این رو جلساتی بین فراب و ستاد نانو برگزار شد که ماحصل آن تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه است.»

وی اظهار امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه بستری مناسب برای ارتقاء صنعت آب و انرژی در کشور شود.

صبح روز یکشنبه در بخش نانوگپ دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو نیازهای فناورانه شرکت فراب در حوزه‌های مختلف ارائه شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان نانویی بتوانند در پوشش دادن به این نیازها به این شرکت کمک کنند.

شرکت فراب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پیمانکاران حوزه آب و انرژی فعالیت می‌کند و موفق شده با حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و قابلیت‌های نیروی انسانی متخصصی که دارد، کارهای بزرگی را در کشور انجام دهد. بنابراین زمینه‌های بسیار مناسبی را برای همکاری در حوزه نانو و دانش‌بنیان در اختیار دارد.