پوست دوم، نانومحصولی برای مراقبت از پوست

پوست دوم، نانومحصولی برای مراقبت از پوست

شرکت لیلی بیوسیوتیکالز کرم آرایشی بهداشتی به بازار عرضه کرده که در آن از گرافن استفاده شده است. این محصول همانند پوست دوم در بدن عمل کرده و می‌تواند ۲۴ ساعت از پوست محافظت کند.

شرکت لیلی‌بیوسیوتیکالز (Lily Bioceuticals) یکی از تولیدکنندگان محصولات آرایشی و ضدچروک، اخیرا محصول جدیدی به نام BEYOND FLAWLESS™ SECOND SKIN به بازار عرضه کرده است. این محصول کرمی است که می‌تواند ۲۴ ساعت امکان تنفس را برای پوست فراهم کند و در عین حال ضدآب نیز است. این محصول نقش پوست دوم را برای بدن ایفا می‌کند و قابلیت حذف چروک از روی پوست را دارا است.

سال‌ها است که دانشمندان به دنبال ساخت ماده‌ای آرایشی و بهداشتی هستند که بتواند نقش پوست دوم را روی بدن ایفا کند به طوری که هم انعطاف‌پذیر باشد و هم بتواند همانند پوست انسان صاف باشد. این فرمولاسیون جدید توانسته است به نیاز این حوزه پاسخ دهد و رضایت مصرف‌کنندگان را برآورده سازد.

استفاده از این محصول بسیار ساده‌ بوده و دو مرحله‌ای است. ۵ دقیقه بعد از مصرف، تشخیص آن روی صورت امکان‌پذیر نبوده و می‌تواند روی چروک‌ها را بپوشاند و پوست صورت را صاف نشان دهد. این لایه قابل تنفس بوده و نسبت به آب مقاوم است بنابراین، با عرق کردن از بین نمی‌رود و می‌توان تا ۲۴ ساعت از آن استفاده کرد.

دانش فنی این پروژه مربوط به فناوری است که جایزه نوبل به آن اختصاص داده شده است. در این محصول از گرافن استفاده شده است. علاوه‌بر این، در آن از مواد ضدچروک فعال، ویتامین سی، پپتیدها و عصاره‌ها استفاده شده است. وجود این مواد در یک محصول موجب می‌شود تا خواص ضدچروک و مراقبتی این محصول طولانی‌مدت دوام داشته باشد.

این فناوری برای استفاده روی سطوح مختلف طراحی شده و می‌تواند ظاهری صاف، انعطاف‌پذیر و بدون لک ایجاد کند و در نهایت چهره را جوان‌تر نشان می‌دهد. پوست دوم ابتدای صبح استفاده شده و تمام روز دوام دارد و شب به راحتی لایه‌برداری می‌شود.

شرکت لیلی‌بیوسیتیکالز متعلق به شرکت بیونیچر بوده که از سال ۲۰۰۸ روی توسعه محصولات پیشرفته آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کند.