افزایش درآمد با تغییر راهبرد در بازار

افزایش درآمد با تغییر راهبرد در بازار

شرکت اپلاید گرافن متریالز قصد دارد تا روی کاربرد گرافن در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند. همچنین این شرکت به دنبال بهبود شبکه توزیع خود در کشورهای مختلف است. هدف نهایی، کاهش هزینه و افزایش درآمد از طریق اصلاح راهبردهای صنعتی است.

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) قصد دارد تا روی کاربرد و توزیع گرافن سرمایه‌گذاری کند، هر چند که این تغییر ساختار و راهبرد برای این شرکت هزینه‌ای ۲۰۰ هزار پوند داشته باشد اما در نهایت می‌تواند هزینه‌های عملیاتی اپلاید گرافن را کاهش دهد.

اپلاید گرافن متریالز اعلام کرد که تغییر ساختار موجب خواهد شد تا این شرکت ۲۰۰ هزار پوند هزینه متحمل شود اما این کار برای سال ۲۰۲۰ صرفه‌جویی ۹۰۰ هزار پوندی و برای سال ۲۰۲۱ صرفه‌جویی ۱٫۱ میلیون پوندی در پی خواهد داشت.

آدرین پاتز از مدیران شرکت اپلاید گرافن می‌گوید: «تیم مدیریت اپلاید گرافن متریالز معتقد هستند که این شرکت در جایگاه مناسبی در بازار گرافن قرار دارد و بازارهای مختلفی را هدف قرار داده است. آن‌ها اطمینان دارند که با کاهش هزینه‌ها و منابع، این شرکت می‌تواند زمان کافی برای افزایش درآمد در بازارهای نوظهور را داشته باشد.»

چند ماه قبل، اپلاید گرافن متریالز برای توسعه بازار خود، امتیاز توزیع محصولاتش را در کشور آفریقای جنوبی به شرکت کراست ‌واکر واگذار کرد. واگذاری امتیاز توزیع محصولات در یک کشور، یکی از سیاست‌های اصلی بازاریابی و بازارسازی شرکت اپلاید گرافن است. این شرکت چندی پیش قراردادی با شرکت کامی‌ سرل (CAME srl) به امضاء رساند تا در قالب این قرارداد توزیع محصولات خود را به این شرکت ایتالیایی واگذار کند.

شرکت کامی‌ سرل شرکاء بین‌المللی متعددی در اروپا و خاورمیانه دارد. براساس این قرارداد، دو شرکت اپلاید گرافن و کامی ‌سرل قرار است در طول ۱۸ ماه روی توسعه بازار با یکدیگر همکاری کنند. در توسعه محصول در بخش پوشش و رنگ نیز شرکت اپلاید گرافن از همکاری دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کند. سال گذشته این شرکت، همکاری مشترکی با شرکت پینت اچ‌ام‌جی (HMG Paint) به‌منظور تولید رنگ‌های گرافنی آغاز کرد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر ابتدا فناوری رنگ‌های حاوی گرافن را توسعه داده و در ادامه این رنگ‌ها را برای استفاده در صنایع مختلف تجاری‌سازی خواهند کرد.