اولین دوره جذب توسعه دهنده در مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی

اولین دوره جذب توسعه دهنده در مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (آیکن) اولین دوره جذب توسعه‌دهنده را نهم آبان‌ماه ۱۳۹۸ آغاز می‌کند. تسهیلات ویژه‌ای نیز برای علاقه‌مندان درنظر گرفته شده است.

اعتقاد بر این است که هر کسی می‌تواند در شرکت‌های مالک پلتفرم‌های فناوری نانو مسیر اقتصادی- تجاری خود را ایجاد نماید. یکی از رسالت‌های اصلی مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی نیز جذب و پرورش افراد علاقه‌مند، در حوزه توسعه فناوری مبتنی بر پلتفرم‌های فناوری نانو است. از این رو گروه آموزشی آیکن با محوریت پرورش و جذب توسعه‌دهندگان فناوری، روشی نوین برای انتخاب افراد موردنظر تحت عنوان «دوره جذب توسعه دهنده» اتخاذ کرده است.

مدرسه توسعه‌دهنده فناوری آیکن با هدف جذب افراد پرپتانسیل، بعد از آموزشی کاملا نتیجه‌گرا و ارزیابی‌هایی مدون و برنامه‌ریزی شده برای توسعه محصول مبتنی بر فناوری نانو این دوره را برگزار می‌کند.

چرا این دوره مهم است؟

– با پلتفرم فناوری‌های آیکن آشنا می‌شوید؛

– طراحی مسیر رسیدن از ایده به محصول را فرا می‌گیرید؛

– اطلاعات لازم جهت صنعتی‌سازی نمونه‌اولیه را کسب می‌کنید؛

– مهارت‌های شخصیتی یک توسعه‌دهنده فناوری را می‌آموزید؛

– طی ارزیابی‎‌های انجام شده، به عنوان توسعه‌دهنده فناوری جذب مجموعه آیکن می‌شوید؛

– دانش خود را روی زیرساختی که مالکیت آن برای فرد دیگری است، توسعه می‌دهید؛

نیاز به سرمایه‌گذاری نیست. بعد از به ثمر رسیدن توسعه محصول مبتنی بر پلتفرم‌فناوری‌های آیکن، از فروش زیرساخت یا محصول توسعه‌یافته بر آن، انتفاع مالی خواهید برد؛

لازم به ذکر است که انتفاع مالی بر اساس معیارهای مراکز مشابه در دنیا تعریف می‌شود، همچنین حمایت مالی فرآیند توسعه محصول برعهده آیکن است

پلتفرم فناوری‌های آیکن عبارتند از:

پلاسمای سرد

نانوالیاف

التراسونیک هموژنایزر

نانوکامپوزیت پلیمری

اولین دوره جذب توسعه‌دهنده، نهم آبان‌ماه ۱۳۹۸ آغاز می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۳۶۲۴۰۹۳۱۳ تماس بگیرید.

شرایط پرداخت ویژه برای دانشجویان درنظر گرفته شده است.