برگزاری کافه فناوری‌های همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

برگزاری کافه فناوری‌های همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

شنبه ۱۸ آبان‌ماه کافه فناوری‌های همگرا با حضور صاحبان ایده، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها، دانشجویان، اساتید، دانش‌آموختگان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در دهه‌های آغازین سده‌ بیست و یکم، با تلاش‌های متمرکز و عمیق می‌توان به وحدت علوم بر مبنای وحدت موجود در طبیعت دست یافت و از این طریق زمینه‌ ترکیب فناوری نانو، فناوری زیستی، فناوری اطلاعات و فناوری‌های جدید انسانی مبتنی بر علوم شناختی را فراهم آورد. با عنایت دقیق به مسایل اخلاقی و نیازهای اجتماعی، فناوری‌های همگرا می‌تواند به بهبودهای شگرفی در توانایی‌های انسانی، موفقیت‌های اجتماعی، بهره‌وری ملی، و کیفیت زندگی بیانجامد. این فرصتی کاملا میان‌بُر، نوپدید و بهنگام برای توجه افراد، جامعه و بشریت در بلندمدت است. در این راستا کافه پارک فناوری‌های همگرا (NBIC) در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور  شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های موجود در این حوزه و فراهم آوردن محیطی برای معرفی استارت‌آپ‌های برتر دنیا در این حوزه، شناسایی نهادها، شرکت‌ها و دست‌اندرکاران حوزه فناوری‌های همگرا در ایران، روز شنبه ۱۸ آبان‌ماه کافه فناوری‌های همگرا را با حضور صاحبان ایده، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها، دانشجویان، اساتید، دانش‌آموختگان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

فناوری‌های همگرا به ۴ مجموعه فناوری اطلاعات، علوم زیستی، علوم شناختی و فناوری نانو گفته می‌شود که در هم‌افزایی و یکپارچگی باهم قادرند به نیازهای انسان که تاکنون فناوری‌های دیگر قادر به حل آن نبوده‌اند، پاسخ دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به این صفحه مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۴-۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۵۴، ۱۶۴ تماس حاصل فرمایند.