بهینه‌سازی شارژر، پاوربانک و آداپتور با استفاده از گرافن

بهینه‌سازی شارژر، پاوربانک و آداپتور با استفاده از گرافن

شرکت آوکی (Aukey) شارژرهای فست شارژ جدید خود را که با استفاده از مواد گرافنی تولید شده به بازار عرضه کرد. این شرکت از گرافن برای تولید پاوربانک و آداپتورهای جدید نیز استفاده کرده است.

یکی از تولیدکنندگان شارژر و پاوربانک موفق شده‌است با استفاده از مواد گرافنی محصولات جدیدی به بازار عرضه کند. این محصولات به دلیل استفاده از گرافن دارای ساختار کوچک‌تر و عملکرد بهتری نسبت به شارژرها و پاوربانک‌های رایج در بازار هستند.

آوکی (Aukey) سری جدید شارژرهای فست شارژ خود را با استفاده از مواد گرافنی تولید و به بازار عرضه کرده است. این شرکت اخیرا از سری جدید لوازم جانبی خود موسوم به Omni-Power رونمایی کرد. آوکی ادعا می‌کند که از فناوری‌های شارژ نظیر سیستم‌های GaN و گرافن در این محصولات استفاده کرده است. این محصولات جدید شامل شارژر‌های مورد استفاده در داخل خودرو و پاوربانک است.

آوکی اعلام کرده که این محصولات به کاربران کمک می‌کند تا از تمام توان شارژرها بتوانند استفاده کنند. برای مثال، در آیفون ۱۱ که با یک آداپتور ۵ واتی عرضه می‌شود، شارژ با ۱۸ وات انجام می‌شود. این شرکت مدعی است که پلتفورم شارژر جدید آن‌ها می‌تواند در زمانی بسیار کم، شارژ سریعی را انجام دهد به طوری که با این فناوری فست‌شارژ می‌توان در مدت زمان نیم ساعت آیفون را تا ۵۵ درصد شارژ کرد.

سری Omni-Power دارای ویژگی‌های به روز شده نظیر پوشش گرافنی برای انتقال انرژی یا ذخیره انرژی است. همچنین از استانداردهای نیمه‌هادی جدید نیترید گالیم برای انتقال یا ذخیره انرژی استفاده می‌شود و همین امر موجب شده تا این محصولات جدید سبک و کوچک باشند به طوری که حمل‌ونقل آن‌ها ساده‌تر شود. فناوری دیگری به نام داینامیک دتکت در محصولات جدید آوکی استفاده شده تا خروجی شارژر بهینه‌سازی شود به طوری که عملکرد شارژر بسته به دستگاهی باشد که به آن متصل شده است.

آوکی شارژر یو‌اس‌بی با دو پورت را عرضه می‌کند به طوری که می‌تواند لپ‌تاپ مک‌بوک ایر را از طریق یک درگاه یا دو دستگاه را با توان ۱۸ و ۴۵ وات با استفاده از این دو درگاه شارژ کند.