هم‌افزایی دو شرکت برای توسعه پرایمرهای نانویی

هم‌افزایی دو شرکت برای توسعه پرایمرهای نانویی

شرکت جیمز بریگز (James Briggs) با همکاری اپلاید گرافن متریالز اقدام به توسعه پرایمرهای حاوی گرافن نموده و این محصولات در حال حاضر وارد بازار شده‌ است.

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) اعلام کرد پرایمر گرافنی این شرکت توسط شرکت جیمز بریگز به فروش خواهد رسید. جیمز بریگز یکی از شرکت‌های خرده فروش محصولات خدمات موتوری و دوچرخه‌سواری در بازار انگلستان است.

جیمز بریگز همچنین پرایمر ضدخوردگی گرافنی هایکوت خود را با همکاری شرکت اپلاید گرافن متریالز توسعه داده و تولید می‌کند. این محصول برای فروش در سایت آمازون قرار داده شده‌ است. عرضه محصولی که با گرافن شرکت اپلاید گرافن متریالز توسعه داده شده نقطه عطفی برای شرکت جیمز بریگز و اپلاید گرافن متریالز است.

آدریان پوتس، مدیر اجرایی اپلاید گرافن می‌گوید: «این نقطه عطفی برای شرکت ما است. این حقیقت که یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه خرده‌فروشی در حال حاضر اقدام به تبلیغات و فروش محصول گرافنی شرکت ما کرده است و این محصول را هم به‌صورت آنلاین و هم در فروشگاه‌های خود عرضه می‌کند، نشان‌دهنده اعتماد این شرکت به فناوری ما بوده و نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان از مزایای عملکردی این محصول مطلع شده‌اند.»

جیم میلر مدیر بازرگانی شرکت جیمز بریگز می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که این محصولات را به بازار عرضه می‌کنیم، محصولاتی که در بازار مورد استقبال واقع شده و سیگنال‌های مثبتی از بازار برای این محصولات دریافت شده است. مصرف‌کننده مزایای قابل توجهی از این محصولات نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار دریافت می‌کند.»

مهم‌ترین مزیت این پرایمر آئروسل جدید، محافظت در برابر خوردگی آن است که طبق گزارش‌ها به دلیل استفاده از گرافن شرکت اپلاید گرافن این ویژگی ایجاد شده‌است.

این پرایمر عاری از روی (Zn) بوده و رنگی که با استفاده از این پرایمر ایجاد می‌شود دارای ویژگی‌های مثبت محیطی و عملکردی است. شرکت جیمز بریگز در اوایل سال ۲۰۱۹ به دنبال آزمایش گسترده و دقیق این محصول با تیم فنی اپلاید گرافن، پرایمر آئروسل ضدخوردگی هایکوت را به بازار عرضه کرد.