سطح حاوی نانولوله‌های سرامیکی در مسیر توسعه تجاری

سطح حاوی نانولوله‌های سرامیکی در مسیر توسعه تجاری

شرکت نانوویس، کیلیرنس مربوط به نانومحصول خود را دریافت کرد. این شرکت سطوح تقویت شده با نانولوله‌های سرامیکی تولید می‌کند که برای کمک به بیماران دارای ایمپلنت استخوانی طراحی و ساخته شده است.

شرکت نانوویس (Nanovis) اعلام کرد که این شرکت برای اولین بار کیلیرنس ۵۱۰ را برای سطح تقویت شده با نانولوله‌های سرامیکی دریافت کرد، چیزی که از الزامات سازمان غذا و داروی آمریکا برای فناوری‌نانو است.

مت هدریک، مدیرعامل نانوویس می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که چنین طراحی مهمی برای این طبقه جدید فناوری‌نانو ارائه کرده‌ایم. این فناوری نقش مهمی در کاهش درد به دلیل شل شدن ایمپلنت‌های استخوانی دارد. با این کیلیرینس، می‌توانیم به سرعت این فناوری را روی ایمپلنت‌های ستون فقرات به کار ببریم و امیدواریم که با این محصول بتوانیم به بیماران کمک کنیم و رشد فروش خود را در درازمدت افزایش دهیم.»

نانوویس یک شرکت رشد فناوری محور است. این شرکت متعهد است تا با استفاده از پلتفرم‌های نانوفناوری پیشرفته برای دستیابی به نتایج عالی در زمینه رفع عفونت و تثبیت درمان به جراحان و بیمارستان‌ها کمک کند. فناوری‌های تثبیت صنعتی پیشرو آن، بهترین جنبه‌های تثبیت، تجسم و پایداری را برای جراحان و بیمارستان‌ها ارائه می‌دهد. پلتفرم‌های فناوری توسعه رفع عفونت نانوویس راه‌حل‌های ضدباکتریایی موردنیاز جراحان و بیمارستان‌ها را ارائه می‌کند. این شرکت، عرضه تجاری اتصالات بین بدنی FortiCore با نانولوله‌های سرامیک زیستی تقویت‌شده را آغاز کرده است. اتصالات ایمپلنت FortiCore منحصربه‌فرد و اختصاصی طراحی شده‌اند و دارای ثبت اختراع در زمینه سطح نانولوله تیتانیوم تقویت‌ شده سرامیک زیستی هستند. این نانولوله‌ها به یک داربست تیتانیومی کاملاً بهم پیوسته بسیار متخلخل، با هسته PEEK برای مدول ترجیحی و تجسم پرتو x ساده اعمال می‌شوند. چند پزشک برجسته از مناطق منتخب در سراسر ایالات متحده، اولین کسانی بودند که در جهان از این فناوری جدید استفاده کردند.

نانوویس در سال ۲۰۰۶ در پارک تحقیقاتی Purdue تاسیس شد.