افزایش دامنه خدمات تجاری در حوزه نانوبیو

افزایش دامنه خدمات تجاری در حوزه نانوبیو

شرکت متکسل که در بخش سنتز و مشخصه‌یابی نانومواد فعالیت دارد، به تازگی دامنه خدمات خود را در بخش نانوبیو گسترش داده است.

شرکت متکسل (Matexcel) اعلام کرد که خدمات خود را در حوزه نانوبیو افزایش خواهد داد. این کار برای رفع نیاز فزاینده مشتریان این شرکت انجام می‌شود. متکسل یکی از ارائه‌دهندگان خدمات در حوزه مواد بوده که متعهد به ارائه نانوذرات و دیگر مواد به مشتریان خود در دو بخش صنعت و دانشگاه است. این شرکت اعلام کرد که از افزایش خدمات نانوبیو بسیار خرسند است.

نانوزیست‌شناسی به توانایی پیش‌بینی در ادغام مواد زیستی در دیگر مواد در مقیاس نانومتری گفته می‌شود. پیشرفت‌های اخیر در حوزه فناوری‌نانو باعث شده است که مولکول‌های زیستی به‌طور موثر با مواد نانویی ترکیب شده و مواد هیبریدی شکل بگیرند. نانومواد، ترکیبات چند منظوره‌ای هستند که در آن‌ها سرامیک، فلز یا پلیمر استفاده می‌شود.

شرکت متکسل با پشتوانه سال‌ها تجربه اقدام به سنتز مواد سفارشی و همچنین اصلاح سطح مواد با مولکول‌های مختلف کرده و محصولاتی نظیر نانومیله و اتصال پپتیدها بر سطح نانوذرات را انجام می‌دهند.

از جمله خدمات شرکت متکسل می‌توان به سنتز نانومواد زیستی در ابعاد، شکل و ترکیب شیمیایی مختلف اشاره کرد. این شرکت با استفاده از روش‌های مختلف اصلاح سطح، مواد تولید می‌کند که در آن‌ها شیمی ‌سطح باعث بروز رفتار مشخصی در مواد می‌شود. با این روش‌ها می‌توان به سادگی پلیمرها، پروتئین‌ها، DNA و آنتی‌بادی را به نانوذرات مصنوعی متصل کرد.

نانوالگودهی سطح از دیگر خدمات این شرکت است که با آن می‌توان نانوالگوهایی با مواد مختلف تولید کرد. این شرکت مشخصه‌یابی مواد را نیز انجام می‌دهد از این رو مرکزی برای آنالیز مواد دارد که در آن تجهیزاتی نظیر تفرق نور پویا، میکروسکوپ نیروی اتمی، میکروسکوپ الکترونی روبشی و میکروسکوپ الکترونی عبوری وجود دارد.

سخنگوی شرکت متکسل می‌گوید: «ما بسیار خرسندیم که خدمات نانوبیوی خود را بهبود داده‌ایم. متخصصان و دانشمندان نانومواد در شرکت ما همیشه آماده ارائه خدمات و پشتیبانی از آنالیز داده‌ها و بهبود محصولات هستند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات متکسل در حوزه نانوبیو به پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنید.