عرضه دستگاه لایه‌نشانی با قابلیت تولید نانوپوشش‌هایی مناسب برای صنعت الکترونیک

عرضه دستگاه لایه‌نشانی با قابلیت تولید نانوپوشش‌هایی مناسب برای صنعت الکترونیک

شرکت اچ‌زی‌او دستگاه HZO PRO800-PL را برای ایجاد نانوپوشش به بازار ارائه کرده است که می‌تواند برای محافظت از قطعات مختلف به ویژه قطعات صنعت الکترونیک نانوپوشش ضدخوردگی ایجاد کند. نانوپوشش‌ ایجاد شده می‌تواند الزامات IP68 را برآورده سازد.

شرکت اچ‌زی‌او (HZO) رهبر جهانی در ارائه پوشش‌های نانویی محافظ برای استفاده در صنعت الکترونیک است، نانوپوشش‌های این شرکت می‌تواند مانع از خوردگی در محیط سیال و آسیب‌های سطحی شود.

این شرکت به تازگی اعلام کرده که مجموعه‌ای از تجهیزات جدید دارای بزرگ‌ترین محفظه‌های پوشش‌دهی در صنعت را تولید و به بازار ارائه کرده است. این تجهیزات، خروجی بالایی داشته و هزینه عملیاتی آن‌ها کم است که می‌توان از آن برای محافظت از قطعات الکترونیک استفاده کرد.

اچ‌زی‌او نسل جدید از تجهیزات نانوپوشش‌دهی را برای حفاظت کامل در برابر آب ارائه می‌کند. این پوشش‌های نانویی مبتنی بر پلاسما دقت بالایی داشته و با هزینه کم روی محصولات قرار داده می‌شود.

این تجهیزات قادرند تا به‌صورت ماهرانه‌ای مواد نانوپوشش را با سرعت، دقت و تکرارپذیری بالا روی سطوح ایجاد کنند. برای این کار از گاز و مایعات استفاده می‌شود به طوری که گاز و سیال موجب تشکیل لایه‌ای متراکم، یکنواخت و بدون سوراخ روی بستر شده و سطح بالاتری از محافظت را ایجاد می‌کند.

زسالت پولای، مدیر اجرایی فناوری و مهندسی شرکت اچ‌زی‌او می‌گوید: «دستگاه HZO PRO800-PL انواع پوشش‌های آب‌گریز را روی سطح ایجاد می‌کند و می‌تواند الزامات IP68 را برآورده سازد. این فرآیند بهینه شده می‌تواند فیلم‌های نازکی را با ضخامت نانومتری روی سطح ایجاد کرده و موجب مقاومت به خوردگی و شیمیایی روی سطح شود.»

از ویژگی‌های HZO PRO800-PL می‌توان به کارآمدی محفظه پوشش‌دهی آن اشاره کرد که انعطاف‌پذیری بالایی داشته و بازده مناسبی دارد و در عین حال هزینه عملیاتی آن بسیار کم است. با این فناوری می‌توان طیف گسترده‌ای از مواد شیمیایی را روی سطح قرار داد و سطح را از گزند مواد شیمیایی حفظ کرد.

این شرکت افراد متخصص، فرآیندها، تجهیزات، سرمایه و دانش‌فنی را به گرد هم می‌آورد و در عین حال سبدی از اختراعات را نیز دارد که به‌صورت انحصاری مورداستفاده قرار می‌دهد.