برگزاری کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی گرنت‌های بین‌المللی

برگزاری کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی گرنت‌های بین‌المللی

ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی گرنت‌های بین‌المللی را دی‌ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌کند. آخرین مهلت ثبت‌نام برای این کارگاه اول دی‌ماه بوده و تخفیف ویژه‌ای برای اساتید و محققان پسادکتری درنظر گرفته شده است.

ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو پنج‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۷ عصر میزبان کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی گرنت‌های بین‌المللی است.

مقدمه‌ای بر پروپوزال‌نویسی گرنت‌های علمی، بخش‌های مختلف پروپوزال و معرفی آن‌ها، نکاتی در زمینه پروپوزال‌نویسی حرفه‌ای و مرور اشتباهات رایج در نوشتن پروپوزال از جمله سرفصل‌های این کارگاه است. در بخش پایان این کارگاه، جلسه پرسش و پاسخ برای پاسخگویی به سوالات و اشکالات شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

این کارگاه توسط علی طهایی از دانشگاه خوارزمی، پریسا مساحی خالقی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و محمدعلی شهبازی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان ارائه خواهد شد.

تخفیف ویژه‌ای برای اعضا هیئت‌علمی و محققان پسادکتری فعال در حوزه فناوری‌نانو د نظر گرفته شده است. همچنین ثبت‌ها قبل از ۲۵ آذرماه مشمول تخفیف ثبت‌نام زودهنگام خواهد شد.

لازم به ذکر است که این کارگاه در محل ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این صفحه، برای ثبت‌نام اقدام کنند.