۷ دی پایان مهلت ثبت‌نام برای هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو

۷ دی پایان مهلت ثبت‌نام برای هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ در سالن کنفرانس پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد و ۷ دی‌ماه سامانه ثبت‌نام بسته خواهد شد. ۶ سخنرانی کلیدی، ۴ پنل، یک صندلی داغ، ۴ کارگاه آموزشی و ۱ ریورس پیچ (شامل ۶ مسئله) به همراه دو نشست جانبی از جمله برنامه‌های مهم این رویداد هستند.

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مدیریتی حوزه نانو روزهای ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه ۹۸ در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد. این دوره مجمع تلاش خواهد داشت تا موضوع تأثیر فضای متغیر و ناپایدار اقتصادی کشور را بر کسب‌وکارهای دانش‌بنیان محور قرار داده و به بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای ناشی از آن بپردازد. همچون دوره‌های گذشته مجمع، امسال نیز صاحب‌نظران مختلفی در این دو روز به ارائه دیدگاه‌ها و تجربیات خود در قالب سخنرانی‌ها، پنل‌ها و کارگاه‌های مختلف خواهند پرداخت. به همین ترتیب گردهمایی بخش بزرگی از فعالان اکوسیستم حوزه فناوری و نوآوری به‌ویژه فناوری‌نانو، فرصت ارزشمندی جهت شبکه‌سازی و گسترش ارتباطات برای شرکت‌کنندگان این رویداد خواهد بود.

پنل‌های هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو با موضوعات تجربه یک کسب‌وکار رشد یافته (مربوط به شرکت پیام‌آوران نانو فن‌آوری فردانگر)، تجربه فروش محصولات نانو در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، چالش‌های کسب‌وکارها و استارتاپ‌های در حال رشد و اصول بقای کسب‌وکارها در شرایط سخت برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه صندلی داغ با حضور دکتر رضا اسدی‌فرد، مدیر کارگروه بازار ستاد توسعه فناوری‌نانو برگزار خواهد شد که یک گفت‌وگوی چالشی پیرامون موضوعات، سوالات و نقدهای وارد به ستاد است که وی در این باره توضیح خواهند داد.

همچنین سرویس مشاوره کسب‌وکار با مشاوران خبره و با تجربه در طول دو روز این رویداد ارائه خواهد شد و نمایشگاهی نیز در حاشیه برنامه‌های این رویداد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که فروم اول در سال ۱۳۹۱ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، فروم دوم و سوم در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ در مرکز همایش‌های صدا و سیما، فروم چهارم و پنجم در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های پژوهشگاه نفت و فروم ششم در سال ۱۳۹۷ در مرکز همایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو برگزار شد. فروم هفتم نیز ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ در سالن کنفرانس پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند.