هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو با ۶ سخنرانی کلیدی، ۴ پنل، یک صندلی داغ، ۴ کارگاه آموزشی و ۱ ریورس پیچ به همراه دو نشست جانبی کار خود را آغاز کرد.

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مدیریتی حوزه نانو در پژوهشگاه نیرو آغاز شد. این دوره مجمع تلاش خواهد داشت تا موضوع تأثیر فضای متغیر و ناپایدار اقتصادی کشور را بر کسب‌وکارهای دانش‌بنیان محور قرار داده و به بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای ناشی از آن بپردازد. این دوره از مجمع که ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ در سالن کنفرانس پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود حاوی ۶ سخنرانی کلیدی، ۴ پنل، یک صندلی داغ، ۴ کارگاه آموزشی و ۱ ریورس پیچ (شامل ۶ مسئله) به همراه دو نشست جانبی است.

سه سخنرانی با موضوعات «در رد و تمنای استراتژی»، « استراتژی در دوران تلاطم» و «نسبت استراتژی با نوآوری» از برنامه‌های صبح این رویداد هستند.

در بخش دوم برنامه‌ها، سه پنل با عناوین «بقا در بازی بزرگان، رقابت محصولات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای»، «رازهای باستانی بقا» و «تامین منابع مالی کسب‌وکارهای نانویی، از کمک بلاعوض تا وام‌های کم‌بهره و سرمایه‌خطرپذیر» تدارک دیده شده است.  همچین برنامه‌ای با عنوان «صندلی داغ: ستاد نانو در مقام پاسخگویی» نیز به صورت پرسش و پاسخ با حضور دکتر رضا اسدی‌فرد مدیر کارگروه بازار ستاد توسعه فناوری‌نانو برگزار خواهد شد.

در نوبت عصر نیز گفتگوی جمعی با عنوان چالش‌های کسب‌وکارهای نوپا و پیشنهاد راهکارهای اجرایی برگزار خواهد شد.

دو کارگاه با عناوین «برای نوآوری در سازمان، از کجا شروع کنیم و به کجا برویم» و «تدوین نقشه راه‌فناوری برای زیربخش برق و انرژی» نیز در سالن کارگاه برگزار می‌شود.