بازار هند میزبان شیشه‌های تقویت شده با فناوری‌نانو

بازار هند میزبان شیشه‌های تقویت شده با فناوری‌نانو

بازار هند میزبان شیشه‌های تقویت شده با فناوری‌نانو خواهد بود. شرکت سی‌باند سیستمز با یکی از شرکت‌های هندی برای توزیع محلول تقویت کننده شیشه با استفاده از فناوری‌نانو وارد همکاری شده است.

شرکت سی‌باند سیستمز (C-Bond Systems) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تقویت شیشه با استفاده از فناوری‌نانو است. این شرکت اعلام کرد به تازگی با شرکت کوانترون بیزینس تک‌سلوشنز همکاری آغاز کرده است تا محصولات خود را به‌صورت آنلاین توسط این شرکت در بازار هند توزیع کند. این شرکت در حال حاضر سفارش اولیه در حدود ۵۰ هزار دلار دریافت کرده است.

C-Bond NanoShield™ با نفوذ به سطح شیشه و ترمیم نقص‌ها و آسیب‌های میکروسکوپی که به‌صورت تصادفی در سطح شیشه‌ها توزیع شده‌اند، موجب محافظت از شیشه می‌شود. این محصول به‌صورت مستقیم روی سطح شیشه اسپری و سپس با استفاده از دستگاهی از روی سطح پاک می‌شود. روند تقویت بلافاصله پس از اعمال پوشش آغاز می‌شود.

سی‌باند سیستمز برای تقویت شیشه از فناوری آمولوسیون نانویی استفاده می‌کند، فناوری که این شرکت در حال ثبت پتنت مربوط به آن است. استفاده از این فناوری می‌تواند مقاومت در برابر ضربه را در شیشه‌ها افزایش دهد. این فناوری موجب بروز رفتار آب‌گریزی در شیشه‌ها می‌شود در نتیجه استفاده از این فناوری روی شیشه‌های خودرو می‌تواند موجب بهبود دید راننده در شرایط آب‌وهوایی مرطوب شود.

اسکات سلورمن، مدیرعامل شرکت سی‌باند سیستمز می‌گوید: «حضور بین‌المللی ما در حال رشد است و ما همچنان به همکاری با توزیع‌کنندگان در سراسر جهان ادامه می‌دهیم تا ارزش این محصول را به شرکت‌ها نشان دهیم. این محصول یک مکمل عالی برای خودروها است.»

شرکت سی‌باند سیستمز با ثبت ۲۳ پتنت، فناوری تقویت شیشه با استفاده از فناوری‌نانو را برای خود محفوظ کرده است. محلول تولیدی این شرکت خواص مکانیکی شیشه را بهبود داده و موجب رفع نواقص میکروسکوپی شیشه می‌شود.

چندی پیش این شرکت اعلام کرد که از فناوری C-Bond NanoShield™ برای محافظت از شیشه‌های خودرو ۵۴ Tesla X استفاده نموده و نتایج مثبتی دریافت کرده است. این کار به‌صورت آزمایشی و در یک مطالعه مستقل در هلند انجام شده‌است.