نشست آشنایی رسانه‌های صنعتی با فناوری نانو

نشست آشنایی رسانه‌های صنعتی با فناوری نانو

نشست آشنایی رسانه های صنعتی با فناوری نانو سه شنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۸ ساعت ۹ الی ۱۱ در محل ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می می شود.

در راستای ترویج صنعتی، معرفی توانمندی‌های داخلی فناوری نانو و ایجاد بسترهای همکاری با رسانه‌های تخصصی و صنعتی در کشور، نشست آشنایی رسانه‌های صنعتی و تخصصی با فناوری نانو سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ ساعت ۹ الی ۱۱ در محل ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. آشنایی مدیران، مسئولان و فعالان رسانه‌های صنعتی و تخصصی با فناوری نانو، محصولات صنعتی نانو، برنامه‌ها و حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و دریافت نظرات و پیشنهادات، از جمله اهداف برگزاری این نشست است. این نشست به علاوه، فرصتی برای آغاز ارتباط پیوسته و مستمر رسانه‌های صنعتی با ستاد توسعه فناوری نانو، دریافت اخبار و محتوای مناسب و موثق خبری حوزه فناوری نانو و حضور این رسانه‌ها در جشنواره آتی نانو و رسانه (مردادماه ۹۹) خواهد بود.

از تمامی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف تخصصی و صنعتی، با تولید محتوای مکتوب و دیجیتال در قالب‌های مختلف مانند نشریه، مجله، ماهنامه، فصلنامه، سایت و شبکه‌های اجتماعی دعوت می‌شود تا جهت حضور، در این نشست ثبت‌نام نمایند.

علاقه‌مندان تا روز دوشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام در این نشست از طریق صفحه ثبت‌نام نشست در سایت ایوند اقدام کنند.

با توجه به ظرفیت محدود پذیرش، اولویت حضور در برنامه، با افرادی خواهد بود که سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل ips@nano.ir مکاتبه و یا با شماره‌های ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ و ۰۲۱۶۶۹۰۳۰۴۲ تماس حاصل نمایند.