کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی گرنت‌های بین‌المللی

کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی گرنت‌های بین‌المللی

ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو دومین کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی گرنت‌های بین‌المللی را اسفند‌ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌کند. آخرین مهلت ثبت‌نام برای این کارگاه ۴ اسفند‌ماه بوده و تخفیف ویژه‌ای برای اساتید و محققان پسادکتری درنظر گرفته شده است.

 ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو پنج‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۷ عصر در محل سالن شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزبان مخاطبان کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی گرنت‌های بین‌المللی است.

از جمله سرفصل‌های این کارگاه، معرفی برخی گرنت‌ها و ارگان‌های گرنت‌دهنده بین‌المللی، مقدمه‌ای بر پروپوزال‌نویسی گرنت‌های علمی، بخش‌های مختلف پروپوزال و معرفی آن‌ها، نکاتی در زمینه پروپوزال‌نویسی حرفه‌ای و مرور اشتباهات رایج در نوشتن پروپوزال است.

مدرسان این کارگاه دکتر علی طهایی از دانشگاه خوارزمی، دکتر پریسا مساحی خالقی و دکتر لیلا علی بیگلو از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند.

لازم به ذکر است، تخفیف ویژه‌ای برای اعضا هیئت‌علمی و محققان پسادکتری فعال در حوزه فناوری‌نانو درنظر گرفته شده است. همچنین ثبت‌نام قبل از ۲۷ بهمن‌ماه مشمول تخفیف ثبت‌نام زودهنگام خواهد شد. اساتید و محققان پسادکتری فعال در حوزه فناوری نانو می‌توانند برای دریافت کد تخفیف با شماره ۰۲۱۶۳۱۰۲۲۲۴ تماس حاصل نمایند و یا با آدرس bmn@nano.ir مکاتبه فرمایند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این صفحه، برای ثبت‌نام اقدام کنند.