کمپینی برای جمع‌آوری سرمایه به‌منظور توسعه کسب‌وکار گرافنی

کمپینی برای جمع‌آوری سرمایه به‌منظور توسعه کسب‌وکار گرافنی

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید تجهیزات و مواد گرافنی، کمپینی برای جمع‌آوری سرمایه به‌منظور توسعه کسب‌وکار خود راه‌اندازی کرده است.

شرکت پلنرتک (planarTECH) یکی از تولیدکنندگان سامانه‌های تولید گرافن است. این شرکت کمپینی برای جمع‌آوری سرمایه به‌منظور پشتیبانی از پتانسیل‌های رشد این شرکت در آینده راه‌اندازی کرده است.

پلنرتک یک شرکت بریتانیایی بوده که این کمپین را به‌عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه کسب‌وکار خود راه‌اندازی کرده و به دنبال توسعه بیشتر در حوزه گرافن است.
پلنرتک در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد تا تجهیزات CVD را برای تولید ورق‌های گرافنی با کیفیت بالا و همچنین دیگر مواد دوبعدی بسازد. این شرکت روی موسسه‌های تحقیقاتی متمرکز بوده و تاکنون بیش از ۶۵ سامانه را به مشتریان خود فروخته است. در لیست مشتریان این شرکت‌، دانشگاه منچستر، دانشگاه کمبریج، دانشگاه استنفورد و دانشگاه ملی سنگاپور حضور دارند.

پلنرتک با هدف توسعه کسب‌وکار خود روی تولید تجهیزات تحقیق و توسعه تمرکز دارد. از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به ارائه خدمات پشتیبانی، تلاش برای ارائه سیستم‌های صنعتی و همچنین تولید مواد گرافنی اشاره کرد. در حال حاضر، مشتریانی از صنعت نسبت به فناوری این شرکت علاقه‌مند شده‌اند. پلنرتک علاقه‌ زیادی به سیستم‌های تحقیق و توسعه برای تولید مواد دوبعدی نسل بعد مانند دی‌سولفید مولیبدن دارد.

در حال حاضر، این شرکت منتظر ثبت‌نام علاقه‌مندان و سرمایه‌گذارن در این کمپین است.