آغاز ثبت‌نام یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

تمدید مهلت ثبت‌نام و زمان برگزاری یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

با توجه به تعطیلی مدارس و درخواست‌های دریافتی به منظور تمدید مهلت ثبت‌نام، آخرین مهلت ثبت‌نام یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به اطلاع دانش‌آموزان و نهادهای ترویجی مشارکت‌ننده در یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو می‌رساند، با توجه به تعطیلی مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و درخواست‌های دریافتی برای تمدید مهلت ثبت‌نام، آخرین مهلت ثبت‌نام یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام، زمان برگزاری آزمون‌ مرحله اول به ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ و آزمون مرحله دوم به ۱۷ مردادماه سال ۱۳۹۹ تغییر کرد.

یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و وزارت آموزش و پرورش و با هماهنگی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان برگزار می‌شود. لازم به یادآوری است، این المپیاد به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است.

متقاضیان ثبت‌نام در یازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانو نسبت به ثبت‌نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

برای دریافت سرفصل‌های آزمون و منابع پیشنهادی به صفحه المپیاد در پایگاه اینترنتی باشگاه نانو مراجعه نمایید.