پرداخت ۳۵ میلیارد ریال حمایت‌ تشویقی به ۲۸۶۲ محقق نانو

در راستای حمایت از پژوهش در حوزه فناوری‌نانو، ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو اقدام به پرداخت بیش از ۳۵ میلیارد ریال حمایت تشویقی به محققان فعال در این حوزه کرده است.

ستاد توسعه فناوری نانو در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۸ در مجموع مبلغ ۳۵,۰۰۳,۷۲۰,۰۰۰ ریال به ۲۸۶۲ محقق پرداخت نموده است. این پرداخت­‌ها شامل موارد زیر است:

  • مقالات ISI تاییدی تا آخر بهمن ۹۶، بر اساس آیین‌نامه حمایت از چاپ مقالات ISI (آیین‌نامه قدیم)؛
  • مقالات چاپ شده در مجلات منتخب تاییدی تا آخر اسفند ۹۷، بر اساس آیین‌نامه حمایت از چاپ مقاله در مجلات منتخب (آیین‌نامه جدید)؛
  • پایان‌نامه‌های صنعتی-کاربردی، تایید شده تا بهمن ۹۸؛
  • سایر (کتاب، مقاله کنگره خارجی، افرادی که شماره حساب خود را اصلاح یا فعال کرده‌اند)

موارد پرداخت شده به تفکیک در جدول زیر ارائه شده است:

 

ردیف

نوع درخواست تعداد مبلغ (ریال)
۱ مقاله ISI ۲۷۷۰ ۳۴۰۵۲۲۲۰۰۰۰
۲ پایان‌نامه‌های صنعتی-کاربردی ۳۷ ۴۶۱۰۰۰۰۰۰
۳ سایر ۵۵ ۴۹۰۵۰۰۰۰۰
    ۲۸۶۲

۳۵۰۰۳۷۲۰۰۰۰

شایان ذکر است محققان محترم در صورت ویرایش شماره ‌حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، لازم است مراتب را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir  اطلاع دهند. در ضمن حمایت تشویقی محققانی که شماره حساب آن‌ها راکد بوده و یا به نام خود فرد نبوده، پرداخت نشده ‌است.

  توجه مهم

کلیه پرداخت‌های حمایت تشویقی از طریق شماره حساب سیبای (بانک ملی) موجود در کارتابل افراد انجام می‌شود. شماره حساب سیبا می‌بایست فعال و به نام خود شخص باشد.

در صورتی که از تاریخ تایید درخواست حمایت تشویقی بیش از ۱ سال گذشته باشد و شماره حساب سیبای موجود در کارتابل شخص مشکل داشته و اصلاح نشده باشد، مبلغ تشویقی آن درخواست واریز نخواهد شد.