پرداخت بیش از ۴۷ میلیارد ریال حمایت ‌تشویقی به ۳۴۱۶ محقق نانو

پرداخت بیش از ۴۷ میلیارد ریال حمایت ‌تشویقی به ۳۴۱۶ محقق نانو

در راستای برنامه حمایت از تحقیقات فناوری نانو، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در تاریخ ۱۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ در مجموع مبلغ ۴۷,۷۱۱,۴۵۰,۰۰۰ ریال به ۳۴۱۶ محقق پرداخت نموده است.

این پرداخت‌ها مربوط به واریز حمایت تشویقی همه مقالات تاییدی تا آخر اسفندماه ۱۳۹۸ (براساس آیین‌نامه‌های جدید و قدیم) است. همچنین در این پرداخت، حمایت تشویقی محققانی که در پرداخت‌های پیشین شماره حسابشان مشکل داشته و مشکل را رفع کرده‌اند، نیز واریز شده است.

لازم به ذکر است، با پرداخت این مبلغ، همه حمایت‌های تشویقی محققان براساس آیین‌نامه‌های حمایت از تحقیقات فناوری نانو که درخواست آن‌ها تا انتهای اسفندماه سال ۱۳۹۸ توسط کمیته علمی داوری ستاد تایید شده، پرداخت شده است. در ضمن حمایت تشویقی محققانی که شماره حساب آن‌ها راکد بوده و یا به نام خود فرد نبوده، پرداخت نشده ‌است.

شایان ذکر است، کلیه پرداخت‌های حمایت تشویقی از طریق شماره حساب سیبای بانک ملی، موجود در کارتابل محققان انجام می‌شود که این شماره حساب سیبا می‌بایست فعال و به نام خود محقق باشد. ضروری است، محققان محترم در صورت ویرایش شماره ‌حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، مراتب را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir اطلاع دهند. همچنین در صورتی که از تاریخ تایید درخواست حمایت تشویقی بیش از یک سال گذشته و شماره حساب سیبای موجود در کارتابل شخص مشکل داشته و اصلاح نشده باشد، مبلغ تشویقی آن درخواست واریز نخواهد شد.