نانو در شبکه‌های اجتماعی| صادرات دستگاه الکتروریسی مصداق اقتصاد مقاومتی

سید امیر سیاح؛ فعال رسانه در توئیتی که به تازگی منتشر کرده از صادرات دستگاه الکتروریسی به کره‌جنوبی به‌عنوان مصداق بارز اقتصاد مقاومتی یاد کرده است.

 

 

 

لازم به ذکر است شرکت دانش‌بنیان فناوران نانومقیاس، تولید‌کننده دستگاه‌های الکتروریسی در مقیاس‌های آزمایشگاهی، نیمه‌صنعتی و صنعتی، موفق به صادرات دستگاه صنعتی الکتروریسی برای تولید نانوالیاف به کشور کره‌جنوبی شده است. شرکت‌کره‌ای خریدار این دستگاه، فعال در حوزه تولید ماسک و فیلترهای صنعتی و نیمه‌صنعتی است و این دستگاه را با هدف پوشش‌دهی فیلترها و افزایش کارایی فیلترها کلی و عام (مانند فیلترهای خودرو، نیروگاهی، صنعتی و ماسک‌های تنفسی) خریداری کرده‌ است.

با استفاده از خط تولید صنعتی نانوالیاف می‌توان نانوالیاف موردنیاز برای کاربردهای متنوع را در مقیاس صنعتی تولید کرد، با استفاده از این خط تولید، پوشش انواع نانوالیاف روی سابستریت‌های مختلف برای تولید محصولات جدید در مقیاس صنعتی امکان‌پذیر است

در حال حاضر نمونه صنعتی دستگاه الکتروریسی در کارخانه‌های آزاد فیلتر‌، بهران فیلتر و سها و نمونه‌های آزمایشگاهی آن توسط حدود ۱۵۰ آزمایشگاه دانشگاهی و پژوهشی خریداری و راه‌اندازی و بهره‌برداری می‌شود.