برگزاری کارگاه‌های آموزش مجازی برای داوطلبان المپیاد نانو

با توجه به تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان تشکیل کارگاه‌های حضوری، باشگاه نانو به منظور ایجاد آمادگی‌های لازم در داوطلبان یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی فناوری‌نانو، اقدام به تهیه و انتشار مقالات و فیلم‏‌های آموزشی آمو و برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین فناوری‌نانو نموده است.

داوطلبان برای دریافت مقالات به این صفحه و مشاهده فیلم‌های آموزشی به این صفحه در سایت باشگاه نانو به آدرس www.nanoclub.ir مراجعه نمایند.

همچنین داوطلبان المپیاد که علاقه‌مند به شرکت در کارگاه‌های آموزشی آنلاین هستند، می‌توانند با شماره‌های باشگاه نانو یا شماره واتساپ ۰۹۱۰۴۵۰۷۶۰۱ تماس گرفته و هماهنگی لازم برای روز و ساعت برگزاری کارگاه را با کارشناس باشگاه انجام دهند. درخواست‏ رابطان نهاد ترویجی که به صورت گروهی در المپیاد ثبت‏‌نام کرده‌‏اند و متقاضی شرکت در این کارگاه‌‏های آنلاین هستند، در اولویت خواهند بود.

علاقه‌مندان بعد از هماهنگی با کارشناس باشگاه، می‌توانند با ورود به حساب کاربری شخصی خود در سایت باشگاه نانو (نام کاربری را شماره موبایلی که هنگام ثبت‌نام اعلام کرده‌اند و رمز عبور را کد ملی وارد کنند)، لینک ورود به کارگاه را دریافت نمایند.

همچنین کتاب‌های جدید به عنوان منابع تکمیلی المپیاد نانو از جمله مواردی است که به همت باشگاه نانو منتشر شده و در دسترس دانش‌آموزان قرار دارد. برای مشاهده و خرید این کتاب‌‏ها می‏‌توانید به این صفحه مراجعه فرمایید.

شایان ذکر است، با توجه به تعدد درخواست‌ها، اولویت برگزاری کارگاه با نهادهایی است که هماهنگی لازم را با باشگاه نانو زودتر انجام دهند.

لینک صفحه مقالات سایت باشگاه نانو

لینک صفحه فیلم‏‌های آموزشی سایت باشگاه نانو