کمپ اشتغال کارنو با هدف آموزش نیروی انسانی برگزار شد

به منظور تامین نیاز نیروی انسانی ماهر در حوزه فناوری‌نانو برای کارفرمایان، کمپ اشتغال کارنو برگزار شد و افراد برگزیده به کارفرمایان معرفی شدند.

کمپ اشتغال کارنو به منظور پاسخ به نیاز کارفرمایان برای جذب نیروی انسانی و آموزش برخی مهارت‌های نرم و مهارت­‌های شغلی موردنیاز به دانش‌­­آموختگان دانشگاهی برای ورود به فضای اشتغال و همچنین معرفی فرصت‌­های شغلی و فرصت فناورانه برای جویندگان­ کار و متخصصان حوزه­ فناوری‌نانو در زمستان ۹۸ برگزار شد. در این برنامه شرکت­‌کنندگان با حضور در کارگاه‌­های آموزشی، مهارت­‌های نرم را آموزش دیده و به جایگاه‌­ها و فرصت­‌های شغلی معرفی شدند.

در اولین کمپ اشتغال کارنو ۱۵ جایگاه شغلی از سوی کارفرمایان معرفی و ۲۱ نفر برای ورود به برنامه تایید شدند.

در این برنامه و پس از فرایندهای ارزیابی، بیش از نیمی از افراد شرکت‌کننده توانستند از سوی کارفرمای خود موفق به دریافت تاییدیه برای کسب جایگاه شغلی شوند.

لازم به ذکر است دومین کمپ اشتغال کارنو در تابستان ۹۹ برگزار خواهد شد و متقاضیان شرکت در این برنامه می­‌توانند از تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی کارنو، نسبت به ثبت‌نام اولیه و سنجش شرایط حضور در کمپ اشتغال اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۶۶۱۲۷۷۹۵ یا ۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶ تماس بگیرید.