مجله JWENT در نمایه اسکوپوس پذیرفته شد

مجله Journal of Water and Environmental Nanotechnology) JWENT) که توسط انجمن مواد جهش‌زای زیست محیطی ایران منتشر می‌شود، در نمایه معتبر و بین‌المللی اسکوپوس پذیرفته شد.

این مجله به‌صورت فصلنامه به سردبیری دکتر محسن جهانشاهی و مدیر مسئولی دکتر اربابی در حوزه علوم و فناوری‌نانو در حوزه آب و محیط‌زیست، منتشر می‌شود.

اعضای هیئت تحریریه مجله از اساتید و محققان برجسته بین‌المللی در زمینه‌های مختلف نانو محیط زیست-آب و نانوزیست فناوری از دانشگاه‌های تراز اول جهان بوده که از آن جمله می‌توان به Miriam Balaban سردبیر مجله Desalination and Water Treatment و Bart Van Der Bruggen سردبیر مجله Separation and Purification Journal و دیگر محققان برجسته‌ای اشاره نمود که در هیئت تحریریه‌های مجله‌های معتبر دنیا و مراکز مهم علمی عضو بوده و با مجله در حال همکاری هستند.

این مجله تاکنون در ۴ جلد و ۱۶ شماره مقالات اصیل و مروری در زمینه کاربرد فناوری‌نانو در آب و محیط‌زیست، نانوزیست فناوری، نانومحاسبات و ایمنی نانو، مواد جهش‌زای نانویی، نانو در حوزه‌های سلامت و دیگر حوزه‌های مرتبط با اهداف مجله، منتشر کرده است.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مجله مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

مجله JWENT دارای رتبه علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات وزارت بهداشت بوه و در پایگاه‌‌های اطلاعاتی معتبری مثل ISC،SID ،DOAJ ،CAS نیز نمایه شده و برای نمایه شدن در پایگاه‌ اطلاعاتی WOS نیز اقدام کرده که در دست بررسی است.

شایان ذکر است‏، براساس آیین‌نامه ستاد نانو، در صورت چاپ مقاله علمی ـ پژوهشی در مجلات داخلی با عنوان نانو و تایید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، حمایت تشویقی به مبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تعلق می‌گیرد.