حمایت بلاعوض از طراحی صنعتی شرکت‌های فناوری نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو در راستای ارتقای کیفیت طراحی‌های صنعتی محصولات نانو برنامه‌ای برای حمایت از طراحی صنعتی و بسته‌بندی، طراحی و ساخت دمو (نمونه نمایشی) و مشاوره طراحی صنعتی تدارک دیده است.

بسته‌بندی محصولات همواره اولین نقطه‌ ارتباطی مشتری با محصول است. این به معنی آن است که بسته‌بندی زیبا می‌تواند فرد را ترغیب کند تا بابت محصولی که قبلاً در مورد آن نشنیده است و یا هیچ اطلاعاتی از  عملکرد و کیفیت آن ندارد، پول بپردازد. بنابراین، طراحی بسته‌بندی محصولات می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت تولید یک محصول جدید یا راه‌اندازی مجدد یک خط تولید از کار افتاده باشد. موضوع طراحی بسته‌بندی محصولات در سال‌های اخیر به ‌شدت موردتوجه قرار گرفته است؛ به همین دلیل، پیشرفت و خلاقیت‌های به‌ کار رفته در این زمینه بسیار چشم‌گیر است. دلیل این توجه آن است که شرکت‌های بزرگ به این نتیجه رسیده‌اند که طراحی بسته‌بندی خوب، بدون شک منجر به افزایش فروش محصولات می‌شود.

مقوله طراحی صنعتی و بسته‌بندی با تاثیر در کیفیت، عملکرد، ارگونومی، شکل ظاهری، گرافیک و بسته‌بندی محصولات می‌تواند نقش مهمی در جلب رضایت مصرف‌کنندگان و بازاریابی محصول ایفا نماید، از همین رو، طراحی صنعتی و بسته‌بندی دارای جایگاه مهمی در بازاریابی و توسعه بازار محصولات است.

کریدور خدمات فناوری تا بازار با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اقدام به ارائه خدمات طراحی صنعتی و بسته‌بندی، طراحی و ساخت دمو (نمونه نمایشی) و مشاوره طراحی صنعتی می‌کند. میزان حمایت از ارائه این خدمات:

  • ۷۰ درصد از هزینه‌های مربوط طراحی صنعتی محصول و بسته‌بندی تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال؛
  • ۷۰ درصد از هزینه‌های مربوط طراحی و ساخت دمو (نمونه نمایشی) تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال؛
  • ۱۰۰ درصد هزینه مشاوره طراحی صنعتی و بسته‌بندی.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.