قراردادی برای توزیع محصولات گرافنی در آمریکا و کانادا

یکی از تولیدکنندگان گرافن، با امضای قراردادی امتیاز توزیع محصولات خود را در آمریکای شمالی به گروه مارون در اوهایو واگذار کرده است.

شرکت اپلاید گرافن (Applied Graphene) قرارداد همکاری با گروه مارون امضا کرد تا توزیع محصولات این شرکت در کانادا و آمریکا توسط گروه مارون انجام شود.

گروه مارون شرکتی واقع در ایالت اوهایو است که در حال حاضر مواد شیمیایی مختلفی را در آمریکای شمالی توزیع می‌کند. گروه مارون از سال ۱۹۷۷ در حال توزیع مواد شیمیایی در کانادا و آمریکا است.

از این رو، اپلاید گرافن توافق‌نامه انحصاری با این گروه امضا کرده تا توزیع پوشش‌های مبتنی بر گرافن در کانادا و آمریکا توسط این شرکت انجام شود.

این توافق‌نامه مسیر مستقیم را برای بخش پوشش‌های پلیمری در آمریکای شمالی فراهم می‌کند. اپلاید گرافن پیش از این با دیگر شرکت‌ها در هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، یونان، ایتالیا، آفریقای جنوبی و ژاپن توافق‌نامه‌ امضا کرده است.

در بیانیه‌ای که آدریان پوتس، مدیرعامل شرکت اپلاید گرافن منتشر کرده آمده است که: «گروه مارون دارای تخصص برتر در زمینه فروش مواد افزودنی و خدمات به مشتریان است که این برای حمایت از فروش در این مرحله از توسعه بازار گرافن ضروری است. با چندین دهه تجربه در منطقه، این شبکه می‌تواند روی روابط میان مصرف‌کننده و تولیدکننده تاثیر به‌سزایی بگذارد.»

سال گذشته، اپلاید گرافن برای توسعه بازار خود، امتیاز توزیع محصولاتش را در کشور آفریقای جنوبی به شرکت کراست ‌واکر واگذار کرد. واگذاری امتیاز توزیع محصولات در یک کشور، یکی از سیاست‌های اصلی بازاریابی و بازارسازی شرکت اپلاید گرافن است. این شرکت چندی پیش قراردادی با شرکت کامی‌ سرل (CAME srl) به امضا رساند تا در قالب این قرارداد، توزیع محصولات خود را به این شرکت ایتالیایی واگذار کند. شرکت کامی‌ سرل شرکای بین‌المللی متعددی در اروپا و خاورمیانه دارد. بر اساس این قرارداد، دو شرکت اپلاید گرافن و کامی ‌سرل قرار است در طول ۱۸ ماه روی توسعه بازار با یکدیگر همکاری کنند. در توسعه محصول در بخش پوشش و رنگ نیز شرکت اپلاید گرافن از همکاری دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کند. سال گذشته این شرکت، همکاری مشترکی با شرکت پینت اچ‌ام‌جی (HMG Paint) به‌منظور تولید رنگ‌های گرافنی آغاز کرد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر ابتدا فناوری رنگ‌های حاوی گرافن را توسعه داده و در ادامه این رنگ‌ها را برای استفاده در صنایع مختلف تجاری‌سازی خواهند کرد.