ثبت‌نام در مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد

مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد در تاریخ اول تا پنج شهریور ۱۳۹۹ برگزاری می‌شود. تخفیف ویژه‌ای نیز برای دانشجویان در‌نظر گرفته شده است.

دانشگاه علوم پزشکی ایران با حمایت شبکه ایمنی ستاد ویژه فناوری نانو، مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد را برگزار می‌کند.
اولین مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد در تاریخ یکم لغایت پنجم شهریور ماه ۹۹ با ارائه گواهی معتبر برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است دانشجویان از ۵٠ درصد تخفیف برای شرکت در مدرسه برخوردار خواهند بود.

نانومواد امروزه در برخی محصولات و آزمایشگاه‌ها به‌کار می‌رود بنابراین کار با این نانومواد نیازمند آموزش‌هایی از منظر ایمنی است. همه‌ساله مقادیر زیادی نانومواد وارد بازار می‌شوند، بنابراین تدبیر یک سیستم کارآمد برای رعایت نکات ایمنی در کار با نانومواد امری ضروری به‌نظر می‌رسد.

اعمال روش کنترلی موثر دربرابر مخاطرات نانومواد شیمیایی در محیط کار، مستلزم ارائه اطلاعات مناسب در خصوص مخاطرات بالقوه و احتیاط‌های ایمنی نانومواد برای استفاده‌کنندگان است این جریان اطلاعات باید همه روزه صورت گیرد تا از اقدامات لازم در خصوص حفاظت کارگران و در نتیجه محیط و عموم مردم اطمینان حاصل شود. در این دوره به برخی از موارد لازم برای کار با نانومواد پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک ثبت‌نام نمایند.