توافق‌نامه‌ای برای توزیع کیت‌های تشخیص طبی کرونا

یکی از شرکت‌های تابعه کوانتوم متریالز که در حوزه ساخت نانومواد تخصص دارد، با انعقاد قراردادی امتیاز توزیع کیت تشخیص کرونای شرکت اینووا را در اختیار گرفت.

شرکت کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی (QDX HealthID) یکی از شرکت‌های تابعه کوانتوم متریالز (Quantum Material) است.

کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی اعلام کرد که قرارداد توزیع با شرکت اینووا مدیکال گروپ امضا کرده است تا آزمایش‌های آنتی‌ژن‌ و آنتی‌بادی سریع و تست‌های سواب PCR اینووا در لیست محصولات کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی قرار گیرد.

کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی در حال ارائه نسخه بتای پلتفورمی مبتنی بر SaaS است که به شرکت‌ها و افراد اجازه می‌دهد تا کیت تشخیص کووید ۱۹ را مشاهده و انتخاب کنند و نتایج آزمایش خود را با روشی مطمئن ثبت و تصدیق نمایند و در نهایت این نتایج را با اطرافیان خود به اشتراک گذارند.

با این توافق‌نامه‌ همکاری، لیست کیت‌های تشخیص طبی کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی افزایش می‌یابد. در حال حاضر این لیست شامل ۶ تست آنتی‌بادی است که مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرده است.

این کیت‌های تشخیص طبی می‌توانند نتایج را در همان روز مشخص کنند و از بهترین رهیافت‌های آزمایش تعیین کووید ۱۹ هستند.

توافق بین کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی و اینووا به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در پلتفورم کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی ثبت‌نام کرده و از کیت‌های تشخیص طبی ثبت شده در این پلتفورم استفاده کنند. این توافق‌نامه غیرانحصاری بوده و به دیگران نیز اجازه می‌دهد تا کیت‌ها و خدمات تشخیصی خود را در این پلتفورم به اشتراک گذارند.

اینووا مدیکال از شرکت‌های زیرمجموعه پاساکا کپیتال بوده که ابتکاری‌ترین فناوری‌های پزشکی را به بازار جهانی می‌آورد.

استفان اسکایرز، مدیرعامل شرکت کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی می‌گوید: «ما از همکاری با گروه پزشکی اینووا و افزودن نمونه‌های کیت این شرکت به اکوسیستم کیو‌دی‌ایکس هلث‌آی‌دی بسیار خوشحالیم. این اکوسیستم مجموعه کاملی از گزینه‌های آزمایش کووید ۱۹ را فراهم می‌کند تا نیازهای ایمنی و بهداشتی مشتریان را برطرف کند.»

چارلز هوانگ، بنیانگذار شرکت پاساکا کپیتال می‌گوید: «ما اطمینان داریم که این توافق‌نامه، رهیافت مهمی برای شناسایی و ردیابی ویروس کووید ۱۹ در سراسر جهان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.»