توافق‌نامه‌ای برای استفاده از دندریمر در مواد ضدعفونی‌کننده

قرار است دو شرکت استرافارما و چیس‌سان در قالب یک برنامه همکاری مشترک روی کاربرد پلتفورم مبتنی بر دندریمر در مواد ضدعفونی‌کننده کار کنند.

شرکت استرافارما (Starpharma) همکاری جدیدی با شرکت چیس‌سان (Chase Sun) آغاز می‌کند. در این برنامه همکاری مشترک، قرار است برای توسعه محصولات تقویت شده با دندریمر (DEP) کار تحقیقاتی انجام شود. این فرمولاسیون نانوذره‌ای دارای خواص ضدعفونی‌کنندگی است.

چیس‌سان یک شرکت پیشرو دارویی در چین بوده که روی تجارت محصولات مراقبت بهداشتی متمرکز است. پلتفورم تحویل دارو مبتنی بر DEP شرکت استرافارما شامل سه دارویی است که برای افراد دارای تومور صلب قابل‌استفاده خواهد بود.

بر اساس این برنامه همکاری مشترک، شرکت چیس‌سان تمام فعالیت‌ها و هزینه‌ها را تامین می‌کند و در صورت تصمیم برای تجاری‌سازی محصولات، این دو شرکت توافق‌نامه‌ای را منعقد خواهند کرد.

این پلتفورم رهایش دارو از دوستاکسال DEP، کابازیتاکسال DEP و ایرینوتکان DEP ساخته شده است. این محصولات برای درمان سرطان قابل استفاده هستند.

در قالب این همکاری مشترک، شرکت استرافراما در ابتدا فرمولاسیون نانوذرات DEP را برای یک محصول ضدعفونی‌کننده برای شرکت چیس‌سان تولید می‌کند که هدف آن، تقویت کارایی و گسترش ابزار درمانی است. چیس‌سان اگر بخواهد این فناوری را تجاری‌سازی کند لازم است مجوز لازم را اتخاذ کند.

چیس‌سان یک شرکت دارویی برجسته چینی بوده که دارای بازار ۳ میلیارد دلاری است. این شرکت در حال رشد سریع بوده و به‌عنوان یک شرکت نوآور شناخته می‌شود.

این توافق‌نامه نشان‌دهنده قابلیت کاربردی پلتفورم DEP را نشان می‌دهد و مؤید استفاده از این فناوری برای تولید محصولات ضدعفونی‌ است. در حال حاضر توجه و نیاز زیادی به مواد ضدعفونی‌کننده در جهان است.

علاوه براین توافق ‌اولیه، این مشارکت امکان انجام برنامه‌های توسعه‌ای بیشتری برای DEP را فراهم می‌کند.