تولید نوشت‌افزار آنتی‌باکتریال در سری‌لانکا

شرکت اطلس آکسیلیا با همکاری موسسه فناوری نانو سری‌لانکا نوشت‌افزار آنتی‌باکتریال تولید و عرضه کرده است. این نوشت‌افزار آنتی‌باکتریال می‌توانند ۹۹٫۹ درصد باکتری‌های موجود در سطح‌شان را از بین ببرند.

اطلس آکسیلیا (Atlas Axillia) مفتخر است اولین نوشت‌افزار آنتی‌باکتریال سری‌لانکا را معرفی کند. با بازگشایی مدارس، مادران در سراسر کشور نگران سلامت و ایمنی فرزندانشان هستند. این محصولات جدید توسط اطلس با همکاری موسسه فناوری نانو سریلانکا (SLINTEC) ساخته شده است و دارای فناوری آنتی‌باکتریال پیشرفته‌ای است که در سری‌لانکا توسعه یافته است و ۹۹٫۹ درصد باکتری‌های موجود در سطوح این کتاب‌ها و قلم‌های ویژه را از بین می‌برد.

بخش محصولات آنتی‌باکتریال اطلس در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ در کارخانه مهارت‌های اطلس راه‌اندازی شد. آسیتا ساماراویرا مدیرعامل شرکت اطلس آکسیلیا گفت: «بیش از ۶۰ سال است که محصولات اطلس بخشی جدایی‌ناپذیر از سفر یادگیری میلیون‌ها کودک اهل سری‌لانکا در حوزه صنعت نوشت‌افزار بوده است. بنابراین، ما نسبت به نیازهای مصرف‌کنندگان خود بسیار حساس هستیم و همواره سعی داریم خواسته‌های آنان را برآورده سازیم.

در حال حاضر، مادران اقدامات احتیاطی بیشتری برای اطمینان از سلامتی فرزند خود انجام می‌دهند. در این راستا ما با افتخار با SLINTEC همکاری کردیم و برای اولین‌بار در سری‌لانکا مجموعه‌ای جدید از نوشت‌افزارهای آنتی‌باکتریال را تولید نمودیم. با استتفاده از محصولات آنتی‌باکتریال جدید ما، مادران دیگر می‌توانند آسوده‌خاطر باشند زیرا سطح این محصولات، ۹۹.۹ درصد از باکتری‌هایی که با آن در تماسند را از بین می‌برد و آن‌ها می‌توانند اطمینان داشته باشند کودکانی که اغلب نوشت‌افزار خود را در مدرسه به اشتراک می‌گذارند، از بیماری‌هایی که از میکروب‌ها ناشی می‌شود در امان هستند.»

همیندا جایاویرا، مسئول SLINTEC، گفت: «ما افتخار می‌کنیم که با همکاری اطلس، نوآوری جدیدی را در زمینه پوشش‌های آنتی‌باکتریال راه‌اندازی کردیم، من می‌خواهم از تیم اطلس برای پیشبرد جنبه تجاری پروژه و دانشمندان ما دکتر سانجیوا، دکتر ایندونیل، سهان و تیم آنان برای اختراع این محصول تشکر کنم.»

محصولات آنتی‌باکتریال اطلس که اثربخشی آن‌ها به‌طور مستقل توسط ارگان‌های معتبر تأیید شده ‌است، یکی از ابداعات بسیاری است که اطلس در طول سالیان متمادی برای ایجاد تحول در صنعت نوشت‌افزار سری‌لانکا تولید کرده است. شرکت اطلس آکسیلیا که قبلاً با نام شرکت مداد سیلان (Ceylon Pencil) شناخته می‌شد، در سال ۱۹۵۹ تأسیس شد. از آن زمان تاکنون این شرکت به عنوان رهبر بازار سری‌لانکا در حوزه نوشت‌افزار مدرسه فعالیت می‌کند. این شرکت جوایز بسیاری از جمله جایزه ملی کیفیت ۲۰۱۸ و جایزه جهانی عملکرد برتر ۲۰۲۰ را کسب کرده است.