کربن‌ایکس: اولین فراخوان جذب استارتاپ در شتاب‌دهنده کربن

شتاب‌دهنده فناوری و نوآوری کربن اولین فراخوان خود را با هدف جذب استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های فناوری ژرف (Deep Tech) برگزار می‌کند.

شتاب‌دهنده فناوری و نوآوری کربن به پشتوانه پنج‌سال فعالیت شتاب‌دهی بر بستر پلتفرم آی‌چلنج، که تیم اصلی آن را گروهی از جوانان باسابقه کشور در حوزه توسعه فناوری تشکیل می‌دهند، می‌کوشد با ارائه بسته متنوعی از خدمات شتاب‌دهی، مسیر توسعه فناوری و تجاری‌سازی آن را برای استارتاپ‌ها و هسته‌های فناور هموارتر کند.

کربن بر حوزه‌های فناوری ژرف (Deep Tech) متمرکز است و به‌طور ویژه در این فراخوان به‌دنبال استارتاپ‌ها و هسته‌های فناوری است که در زمینه فناوری‌نانو، مواد پیشرفته، سلامت و زیست‌فناوری، هوش مصنوعی، فناوری شناختی و اینترنت اشیا فعالیت می‌کنند.

کربن هم‌اکنون با تأمین فضای استقرار مناسب در سرای نوآوری و شتابدهی دکتر قریب و با اتکا به شبکه مشاوران و مربیان خود از همه استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های فوق دعوت می‌کند تا برای تجاری‌سازی فناوری خود به شتاب‌دهنده کربن بپیوندند. علاقه‌مندان تا ۱۵ آبان ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به صفحه اختصاصی فراخوان در وبسایت آی‌چلنج به نشانی http://ichallenge.ir/carbon-acc یا وبسایت شتابدهنده کربن به نشانی http://carbonacc.com  برای ثبت نام و معرفی تیم خود اقدام کنند.