ایجاد شتابدهنده برای جذب مشتری بیشتر و توسعه بازار

یکی از تولیدکنندگان گرافن، برنامه شتابدهنده نوآوری راه‌اندازی کرده تا به شرکت‌هایی که قصد دارند از گرافن برای توسعه محصولات خود استفاده کنند، خدمات تحقیق و توسعه ارائه دهد. با این کار مشتریان بیشتری به لیست مصرف‌کنندگان گرافن این شرکت اضافه می‌شوند.

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene) یکی از تولیدکنندگان محلول‌های حاوی گرافن، به تازگی خدمت تجاری جدیدی را به مشتریان خود ارائه کرده است. این خدمت جدید Innovation Accelerator نام دارد که یک سرویس تحقیق و توسعه منحصر به فرد برای پشتیبانی از کسب وکارهایی است که از مزیت‌های گرافن در محصولات خود استفاده می‌کنند.

اپلاید گرافن متریالز (AGM) از طریق این برنامه شتاب‌دهنده نوآوری، پیشنهادهای منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و از آنها برای ارائه محصولات جدید حاوی گرافن پیشتیبانی کند. این برنامه طیف وسیعی از رهیافت‌های نوآورانه را شامل می‌شود، از جمله این که محلول‌های حاوی گرافن ویژه‌ای به محصولات این شرکت‌ها اضافه شود یا این که متخصصان شرکت اپلاید گرافن متریالز به‌صورت مستقیم وارد پروژه‌های تحقیق و توسعه شرکت‌ها شده و خدمات فرمولاسیون و آزمایش کامل برنامه‌های سیستم‌ها و تعیین مشخصات محصول را برای این شرکت‌ها انجام دهند.

Innovation Accelerator یک جریان درآمد بالقوه برای شرکت اپلاید گرافن متریالز به حساب می‌آید و از مشتریان در مرحله توسعه محصولات آنها که ممکن است ماه‌ها طول بکشد، حمایت می‌کند.

مشتریان برای بسته‌ای شامل تحقیق و توسعه، آزمایش کنترل کیفیت، آزمایش‌های پایداری در حال انجام کار و کیت شروع‌کننده محلول گرافن یک بار هزینه پرداخت می‌کنند. محلول‌های حاوی گرافن که به‌صورت ویژه برای مشتریان تولید می‌شود، هزینه جداگانه دارد.

Innovation Accelerator برای شرکاء تجاری و شرکت‌هایی که هنوز به‌صورت رسمی با شرکت اپلاید گرافن متریالز وارد همکاری نشده‌اند، در دسترس خواهد بود. این شرکت‌ها از طریق شبکه توزیع اپلاید گرافن متریالز که اکنون در بیشتر نقاط اروپا، ژاپن و آمریکای شمالی قرار داده، می‌توانند وارد همکاری شوند.

این شرکت ده سال قبل از دانشگاه دورام به‌صورت اسپیناف انشعاب یافت و تا به امروز در حوزه فناوری‌نانو فعالیت کرده است. AGM اکنون رهبر جهانی در توسعه و کاربرد مواد گرافنی شناخته می‌شود که برای مشتریانی در بخش پوشش، کامپوزیت و مواد کاربردی محصولاتی ارائه می‌دهد.

AGM توسط پروفسور کارل کلمن تاسیس شد، دانشمندی که جوایز متعددی را کسب و سال‌ها قبل موفق به ارائه فرایندی با راهبرد پایین به بالا به‌منظور تولید گرافن شد.