برگزاری پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز

پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی در آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد واحد تبریز برگزار خواهد شد. در این دوره صاحبان صنایع حضور دارند و می‌توان با فناوران و محصولات حوزه نانوفناوری ارتباط مستقیم داشت.

پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی در آذرماه سالجاری به میزبانی دانشگاه آزاد واحد تبریز برگزار خواهد شد. دبیر علمی پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص گفت: این جشنواره با رویکرد آموزشی و نمایشگاهی و نیز انتخاب برترین آثار اعضای هیات علمی و دانشجویان در حوزه نانو فناوری در بخش‌های چاپ مقاله، پژوهشگر برتر، کتاب چاپ شده، طرح پژوهشی خاتمه یافته، اختراع ثبت شده و محصول و بیش محصول واحد فناور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سعیده ابراهیمی به مهمترین ویژگی‌های این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل اشاره کرد و گفت: در این دوره صاحبان صنایع حضور دارند و می‌توان با فناوران و محصولات حوزه نانوفناوری ارتباط مستقیم داشت.

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی نانو فناوری در الکتروشیمی، نانوبیوپزشکی، نانو الکترونیک و نانو مواد ساختمانی و شیمیایی توسط نخبگان و پیشکسوتان این علم از ویژگی دیگر این جشنواره است.

ابراهیمی گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.5nanofestival.iaut.ac.ir در این جشنواره ثبت‌نام و آثاز خود را به ایمیل این جشنواره تا  ۱۵ آبان ماه سال‌جاری ارسال کنند.