ارائه سوسپانسیون اکسیدگرافن براساس نیاز و درخواست مشتری

شرکت گرافنا در خدمت جدید خود، سوسپانسیون اکسیدگرافن را در غلظت و حلال مورد نظر مشتری تولید و عرضه می‌کند.

شرکت گرافنا (Graphenea) به تازگی خدمت جدیدی برای صنعت گرافن ارائه کرده است. این شرکت سوسپانسیون حاوی اکسید گرافن (GO) را به‌صورت سفارشی برای مشتریان تولید و عرضه می‌کند. این سرویس جدید فرصتی برای محققان فراهم می‌کند تا اکسید گرافن را در حلال و در غلظت سازگار با کاربرد مورد نظر خود دریافت کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط گرافنا، اکسید گرافن علاوه‌بر داشتن محتوای تک لایه بالا (> 95 درصد، به دلیل خواص مکانیکی و حرارتی خود مورد توجه قرار گرفته است. این خدمت نه تنها گزینه دریافت اکسید گرافن در آب را با غلظت سفارشی فراهم می‌کند، بلکه امکان تهیه اکسید گرافن در محیط‌هایی نظیر استون، DMF ، DMSO، اتانول، IPA، متانول، NMP، تترا بوتیل استات یا تولوئن نیز وجود خواهد داشت.

اکسید گرافن شرکت گرافنا در بسیاری از کاربردها از جمله کامپوزیت‌های گرافن/ پلیمر، باتری‌ها، پزشکی، سلول‌های خورشیدی، ابر خازن‌ها‌، حسگرهای زیستی و موارد دیگر استفاده می‌شود.

این شرکت که در ایالات متحده آمریکا مستقر است و در زمینه تحقیقات و تولید گرافن فعالیت می‌کند، چند سال پیش توسط طرح «SME Instrument» برنامه افق ۲۰۲۰ اتحادیه اروپا انتخاب شد تا بتواند پروژه‌های صنعتی خود را رشد داده و آن را توسعه دهد. پروژه‌های این شرکت به دلیل پیشگام بودن و پیشرفت فناورانه و دگرگون‌ساز آن انتخاب شده‌است. شرکت گرافنا دارای بیش از ۴۰۰ مشتری از ۵۰ کشور دنیا بوده است. این شرکت با درآمد ۱.۲ میلیون دلاری، حدود ۱۰ درصد سهم بازار گرافن را در اختیار دارد.

شرکت گرافنا در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و در حال حاضر به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گرافن در جهان شناخته می‌شود.