نتایج مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس اعلام شد

مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو در تاریخ پنجشنبه ۱۳ آذرماه به صورت آنلاین بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار شد. در این آزمون ۳۵۸ داوطلب حضور داشتند که از این میان، ۸۲ داوطلب موفق به کسب حداقل ۷۰ درصد آزمون شدند و به مرحله مصاحبه تدریس راه پیدا کردند.

مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ الی ۱۴ برگزار شد. این آزمون حاوی ۵۰ سؤال تستی بود که به صورت آنلاین و بر روی سایت آموزش فناوری نانو برگزار شد. جهت حفظ امنیت آزمون آنلاین، ۳ دفترچه مجزا برای داوطلبان طراحی شد و شرکت‌کنندگان فرصت داشتند در مدت زمان ۷۰ دقیقه به سؤالات آزمون پاسخ دهند. این آزمون بنا به درخواست شرکت‌کنندگان تا ساعت ۱۷ تمدید شد.

گفتنی است ۶۵ نفر به صورت مستقیم در آزمون توانمندی تدریس نانو ثبت‌نام کرده بودند و ثبت‌نامی‌های دهمین مسابقه ملی فناوری نانو نیز می‌توانستند بدون پرداخت هزینه و ثبت‌نام مجدد در این آزمون شرکت کنند. مجموعاً در این آزمون ۳۵۸ داوطلب شرکت کردند که از این میان ۶۱ نفر از داوطلبان با ثبت‌نام مستقیم و ۲۹۷ نفر از ثبت‌نامی‌های دهمین مسابقه ملی در آزمون حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان از ۵۵ رشته تحصیلی مختلف در این آزمون شرکت داشتند که توزیع رشته‌های تحصیلی با بیش از ۱۰ شرکت‌کننده در تصویر زیر دیده می‌شود.

همچنین داوطلبان از مقاطع تحصیلی مختلف در مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو شرکت کرده بودند؛ توزیع مقطع تحصیلی شرکت‌کنندگان آزمون نیز به صورت نمودار زیر است:

پس از پایان آزمون و با توجه به جمع‌بندی نتایج اکتسابی شرکت‌کنندگان آزمون، ۸۲ داوطلب آزمون که موفق به کسب حداقل ۷۰ درصد آزمون شده بودند به مرحله دوم یا همان مصاحبه تدریس راه پیدا کردند. فایل نتایج مرحله اول آزمون تدریس از لینک قابل دریافت است.

 

دریافت نتایج مرحله اول هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو 

 

گفتنی است مرحله مصاحبه هفدهمین آزمون توانمندی تدریس نانو به صورت آنلاین و در هفته آخر آذرماه برگزار خواهد شد. جزئیات برگزاری فرایند مصاحبه و هماهنگی‌های لازم با راه‌یافتگان طی تماس تلفنی انجام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزش فناوری نانو مراجعه کنید.