گامی به‌سوی تبدیل شدن به رهبر جهانی در حوزه گرافن و گرافیت

شرکت تروپاتی گرافیت با گشودن مسیر سرمایه‌گذاری عمومی در این شرکت، فرصت‌های تازه‌ای در توسعه کسب و کار خود ایجاد کرده که می‌تواند به تثبیت موقعیت این شرکت در بازار و رشد آن کمک کند.

تروپاتی گرافیت (Tirupati Graphite) یک گام دیگر به رهبری جهانی گرافیت و گرافن نزدیک شده ‌است. این شرکت یکی ازتولیدکنندگان درآمدزا و متخصص در حوزه گرافیت و گرافن است که در مناطق ماداگاسکار و هند فعالیت می‌کند.

تروپاتی گرافیت به تازگی اعلام کرده که صورتحساب‌های مالی این شرکت و واگذاری سهام به عموم توسط سازمان رفتار مالی تأیید شده ‌است.

پذیرش سهام این شرکت در بورس لندن احتمالا از ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ انجام شود. این اتفاقی خوشایند برای تروپاتی گرافیت است. این شرکت همچنین خوشحال است که از تاریخ ۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ پیشنهاد واسطه‌های سهام عادی شرکت را به‌عنوان بخشی از عرضه اولیه خود اعلام می‌کند و به سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی این فرصت را می‌دهد تا با شرایط برابر به‌عنوان سرمایه‌گذاران نهادی و حرفه‌ای در IPO شرکت کنند.

شیشیر پوددار، مدیرعامل شرکت تیروپاتی گرافیت، می‌گوید: «این گامی مهم دیگر به‌منظور دستیابی به رسالت ما در مقام یک رهبر جهانی گرافیت و گرافن بوده و ثبت‌نام در بورس اوراق بهادار لندن یک اتفاق بزرگ در شرکت ما است.»

وی می‌افزاید: «ما از حمایت‌های مالی که تاکنون جمع‌آوری کرده‌ایم، بسیار خوشحالیم که این نشان توانمندی کسب و کار ما و موقعیت منحصر به فرد آن به‌عنوان ارائه‌دهنده محصولات پایدار است که از برنامه‌های سبز پشتیبانی می‌کنند. ۶ میلیون پوند حمایت مالی از سوی سرمایه‌گذاران اصلی نهادی و حرفه‌ای دریافت کرده‌ایم، ما خوشحالیم که می‌توانیم از طریق PrimaryBid مسیر جمع‌آوری کمک مالی را برای سرمایه‌گذاران خرده باز کنیم. این موفقیت مهم دیگر در تسهیل دسترسی به IPO برای سرمایه‌گذاران منحصر به فرد بریتانیا است. با توجه به پیشرفت روزافزون تقاضا برای گرافیت و با توجه به تحولات سریع در بخش خودروهای الکتریکی، مواد پیشرفته، ترکیبات بازدارنده آتش و بازارهای مدیریت حرارتی، عرضه سهام ما در بورس فرصت مناسبی را برای استقبال از سرمایه‌گذاران جدید به شرکت فراهم کرده و به ما کمک می‌کند تا بازار خود را گسترش دهیم.»