بازدید مجازی از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی فناوری نانوی ایران در صنعت ساخت و ساز

بازدید مجازی از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی فناوری نانوی ایران در صنعت ساخت و ساز، ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

لایو تور فناوری، در ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۹ آذرماه، با موضوع بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی فناوری نانوی ایران در حوزه ساخت و ساز و با راهبری مهندس محمد یوسفی، مدیر حوزه ساخت و ساز ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

تور صنعتی مجازی در بستر اینستاگرام و بصورت زنده (لایو تور فناوری)، به‌عنوان اختتامیه دوره صنعتی کاربردهای فناوری نانو در صنایع حوزه عمران و ساخت و ساز، و با هدف معرفی توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در این حوزه و به منظور ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ، به اجرا گذاشته می‌شود.

بدینوسیله از مدیران، صنعتگران و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه، دعوت می‌شود تا در این برنامه مجازی و رایگان، شرکت نمایند و ضمن دیدار مجازی از نمایشگاه دائمی ستاد ویژه توسعه نانو، به بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

برای ارائه خدمات بهتر و همکاری و اطلاع رسانی‌های آتی، لینک ثبت نام در نشانی https://lb2.ir/n8qsim))، برای عموم علاقمندان فناوری نانو و صنعت، قابل دسترس است.