امضا توافق‌نامه‌ای برای گسترش بازار گرافن در کره‌جنوبی

یکی از تولیدکنندگان گرافن با امضای توافق‌نامه‌ای قرار است محصولات خود را در بازار نانوپوشش‌های کره‌جنوبی توزیع کند.

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) قرارداد توزیع محصول با شرکت مانهو پلیمرز (Manho Polymers Co. Ltd) در کره‌جنوبی امضا کرد.

امضاء این توافق‌نامه نشان دهنده تمرکز تجاری اپلاید گرافن متریالز در بخش‌های پوشش و پلیمر در کره‌جنوبی بوده و انعکاس‌دهنده تمرکز این شرکت در گسترش بازار خود در بازارهای بین‌المللی است.

مانهو پلمیرز توزیع کننده مواد شیمیایی در کره‌جنوبی است. این توافق‌نامه، اپلاید گرافن متریالز را قادر می‌سازد تا به چهارمین بازار بزرگ پوشش در منطقه آسیا دسترسی پیدا کند که تخمین زده می‌شود سالانه بیش از ۹۰۰ میلیون لیتر رنگ تولید کند و ارزش بازاری بیش از ۴٫۶ میلیارد دلار در سال دارد.

اپلاید گرافن متریالز و مانهو پلیمرز توافق انحصاری دارند که همکاری این دو شرکت در زمینه استفاده از فرصت‌های جدید و معرفی فناوری سوسپانسیون‌های گرافنی اپلاید گرافن متریالز به پوشش‌های کره‌جنوبی و بازارهای گسترده رزین‌های مایع این کشور صورت گیرد.

آدریان پاتس، مدیرعامل شرکت اپلاید گرافن متریالز گفت: «توافق با مانهو پلیمرز در کره‌جنوبی نشان دهنده پیشرفت بیشتر در توسعه شبکه جهانی توزیع کنندگان متخصص در بخش‌های اصلی بازار مشتری ما است. راهبرد اپلاید گرافن متریالز این است که با افراد برجسته، ماهر و شرکت‌های توزیع‌کننده با درک فنی مناسب و توانایی پشتیبانی موثر در تعامل مشتری در مورد فناوری نوآورانه نانو پلاکت گرافن همکاری کند.

چندی پیش این شرکت، توافق‌نامه‌ای برای توزیع مواد گرافنی با شرکت آرپادیس بنلوکس (Arpadis Benelux) به امضا رساند تا محصولات گرافنی این شرکت توسط آپاردیس که توزیع‌کننده مواد شیمیایی در اروپا است، در این منطقه توزیع شود.

سال گذشته، شرکت اپلاید گرافن اعلام کرده بود که این شرکت به دنبال بهبود شبکه توزیع خود در کشورهای مختلف است. هدف نهایی، کاهش هزینه و افزایش درآمد از طریق اصلاح راهبردهای صنعتی است. در این راستا، اپلاید گرافن ‌متریالز برای توسعه بازار خود، امتیاز توزیع محصولاتش را در کشور آفریقای جنوبی به شرکت کراست ‌واکر واگذار کرد. واگذاری امتیاز توزیع محصولات در یک کشور، یکی از سیاست‌های اصلی بازاریابی و بازارسازی شرکت اپلایدگرافن است. این شرکت چندی پیش قراردادی با شرکت کامی‌‌سرل (CAME srl) به امضا رساند تا در قالب این قرارداد، توزیع محصولات خود را به این شرکت ایتالیایی واگذار کند. شرکت کامی‌سرل شرکای بین‌المللی متعددی در اروپا و خاورمیانه دارد. براساس این قرارداد، دو شرکت اپلایدگرافن و کامی‌‌سرل قرار است در طول ۱۸ ماه روی توسعه بازار با یکدیگر همکاری کنند.

اپلاید گرافن علاوه‌بر قطب‌های تجاری در انگلستان و آمریکا، اکنون مواد و محصولات خود را در کشورهای کانادا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، پرتغال ،هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، یونان، ایتالیا، آفریقای جنوبی، اسکاندیناوی و ژاپن توزیع می‌کند.